omggggg

Archiwum bloga

sobota, 28 listopada 2015

KONIEc części pirwwszej księgi drugiej - LEet its folinG over



 Przeeed wami ostatni rodzialikk :cccccc!!! a zarąz po nim, prześlicdne podziekowania!!!
 Wiemże wypadałam trochęs prawy, ale przeszyjcie! Kochammmmmm kmocnoo iostrzegam są wulgiryzmy... jużniedługo do nabycia w Empic.com <33333333333333333
 Betowała, moja z tond http://siedem-ostrzy.blogspot.com





 Porzdne pierdolnięcię wstrząsnęło pomieszczeniem; znajdowałam się tam ja. Mrok pomiescczenia wstrząnna moimi kośćmi i rzucił na ściane gruchocząc. Powstałam by spojrzeć co mnie zaatakowao, był to BALdaHin! Odwiezny zly mag który stał na czelke wszelakiego złą i mai...
 -Nie!!!-krzyknełąm widzącjak wysysa całą miłość z lędźwi Jelenia.
 -Marylko, bawełno! Atakujmyyyy!
  iWSZYSY jednym ciągiem zaatoakowiśmy jegomościa jednym ciosem. Szary, Bawełna, Abrgandin ja i on i ALEX ruszyliśmy jednakprzygraliśmy. Pokonanipadliśmy naa twarze.
 -Dleczego? Czemuakurat ty?!?
 -Bo ta ja jestą twoją rodzicielką!-wykrzyczło
 -Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!-wykrzyczała połukując własną wydzieliną sączącą się z nosa przybierającą kolorzgniłego drewna.
 -Zabije cię!
-Czekaj,nie wies jeszcze wyszytkiego? Jestem jeszcze ojnec. Ojcemtym!!
 TO byłojak cios w lędzia. Tego nie potrafiąoddać żadne słowniki. Moja głowę eksplodowało a na jej miejsce wypowstał wulkan. Nie libi takich chwil. SĄ smutne i bolące, ale zdarzają si   ę i trzeba sobieę radzić.
 -Moc wszechczasówswiata odblokowana!!!-krzyknął jeleń!
 Mroczny mrok zpowił pomieszczenia i wydałam się dziękami nieludzkimi, o tak. Wrógodwieczny padł martwicą i zaśmiało się padając. TOBYŁ JUŻ konieć!
 -To koniec-zapytałamnie niepewnie BAweŁna.
 -Tak kohanie-szepnęłom całując ją wusta
 Wszyscy zrobili dziupki i ze  ździwnieniem zaczęli rzucać norzyczkami, jednak ja to odparłam zabijająckochankę.
 -Nieeeeee!
 -Bęć dzielna. Wydaj książkę, zrob to dla innych. Bądz tylko tym, czym byś być powinno!-krzyknęła i umarła.
 Odwróciłą się z pogardą i spojżałą na ten świat.nie jużniebyło takie samo. Muszę zniszczyć wszystko. Mamtęmoc. Zemszczęsię!
 Powrócę.










TAK więc to kniówka pierwsej części! Juź niedługo następyna <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333



Dziękuję wszystkią którzy tu zaglądają. Mam 20tysi *.* <333333333333333333333333333333333333333333 Kochaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm








jużniedlugo takze fajpejż na fb <33333333


DZIAŁĄ SHOUT!!




54 komentarze:

  1. O MÓJ BOŻE, TO JEST BOSKIEEEEEEEEEE!!!!! KOCHAM CIE KADŻKO!
    Jak wydasz już tą książkę to BŁAGAM CIE, o autograf na niej KOCHAM<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUżżżż nie dłu goooooooooooooooooo <3333333333333 OMG OMG OMG <33

      Usuń
    2. AAAAAAAAAAAAAAA NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ<3<3<3<3<3< OMG OMG OMG OMG!!!! CZEKAM!

      Usuń
    3. Nie wiem już czy większe "WTF?!" mam przez rozdział, czy przez komentarze tego typu.. Pomoże ktoś się zdecydować?

      Usuń
    4. Ty sssm jesteś WTF anawet WTFKURWA!!! Hahahaha ah!!!

      Usuń
    5. Jesteś zdrowa psychicznie?

      Usuń
    6. ACzyja się ciebie pytam ile masz dziedzic i czy sięjuż ruchałoś?!?
      Niet, wieć nie róbtego!!! Może ja też mam uczuciai myśli samobojcie!!! Życiejest trudne i złe...

      Usuń
    7. Dziedzic? Nie, nie mam choć nie wiem o co chodzi. I nie ruchałam się jeśli chcesz wiedzieć..
      Dobrze, spokojnie. Może masz takie myśli samobójcze może nie. W każdym razie twoje zachowanie tego nie pokazuje. Życie nie jest trudne i złe. Wystarczy wiedzieć jak czerpać z niego radość i patrzeć na dobre strony. Polecam zmienić tok myślenia i spojrzeć na wszystko, łącznie z sobą, z innej strony.
      Radzę też poprawić cały rozdział. Więcej błędów niż w ubiegłych.. taka drobna rada nie hejt..
      Pozdrawiam (albo i nie zależy jak komentarz odbierzesz)

      Usuń
    8. HMMMmmm niech pomyślę no... WIeszco? Spierdalaj i odjeb sięod mojego mroku i smutku. Chcę się zabić, jest mi ciężko i wgl ;___; Same heity, tnę się, i te wszystkiepotwory nie są fajne, ale chociarz są...

      Usuń
    9. To usuń bloga. Proste? No proste. Ten anonim ma rację, ałtoreczko. Jak jest ci tak ciężko, tniesz się i te sprawy to na pewno boli cię głowa. Daj spokój moim biednym oczom i to usuń.

      Usuń
    10. Spadaj paszczósze Kadżka jest super<3<3<3<3 A TY JAK NIE CHCESZ CZYTAĆ TO NIE CZYTAJ!!! JASNĘ?

      Usuń
    11. Nię xd czyli jednak żyję i ludzie mnie widzą. Cieszam. Nie mam nic do tego, że sobie pisze, ale. no - ale

      Usuń
    12. Nie ma ale. Nie podoba ci się NIE CZYTAJ. To jest proste jak
      konstrukcja cepa.

      Usuń
    13. AyAKO <33333333333333333333333JEDYNAMNie rozumesss! A tygłupia cipo idź sobie! Precz, bo wcale ni jesteś łądzie -,-''

      Usuń
    14. Ayako, kto powiedział, że Kadżka nie jest super? Nikt.
      My nie mówimy, że jest głupia etc. Może jest fajna i bardzo miła? Nie możemy jej poznać naprawdę, bo gdy chcemy jej pomóc, wskazać błąd, to rzuca się na nas i wyzywa od hejterów. No sorry chyba coś jest nie tak. Sama przypisuje sobie etykietkę narcystycznej i wrednej osoby w naszych oczach. Może i momentami ma rację, bo przyjdzie PRAWDZIWY hejter, ale myli się, gdy wyklina tych, którzy KULTURALNIE I UPRZEJMIE wskazali jej błędy.. A nasze wnerwy biorą się stąd, że dalej chcemy jej pomóc, a ona dalej uparcie je odrzuca zaślepiona swoim blaskiem. Skoro jej życie jest złe? Niech je zmieni. Gdyby mi ludzie wskazywali błędy... dziękowałabym im za bezinteresowną pomoc, a nie wyklinała.
      Kadżko. Jeśli uznasz kolejny mój komentarz za hejt.. Pewnie będę ciągnąć temat dalej. Nie chcę Cię hejcić (choć czasem trudno się powstrzymać), chcę pomóc jak niektórzy. Przejrzyj chociażby ten rozdział. Zobacz ile tam jest błędów ortograficznych i interpunkcyjnych (Nie tłumacz się dysleksją, słowniki istnieją), zauważ, że momentami brakuje logiki( Wysysać miłość z lędźwi? Może z serca co? Lędźwia to odcinek pleców). Od Ciebie zależy co będzie dalej.
      Dzięki ℓєηκα, że się ze mną zgadzasz.

      Pozdrawiam

      Usuń
    15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    16. Lol, nie lędzwia, a lędźwie i ty masz jeszcze czelność kogoś
      poprawiać? IDŻ STĄD!

      Usuń
    17. Ayako, podejrzewam, ze była to literówka. ;) Ale skoro zauważasz błędy u Anonima, powinnaś też je widzieć u Kadżgi.
      Gdyby poprawiła błędy na pewno łatwiej by się to czytało. I nie, to nie jest hejt.

      Usuń
    18. Nie pójdę stąd.
      I faktycznie literówka. Mój błąd. Tak to jest pisać z telefonu x3
      Mam czelność poprawiać błąd, bo zrobiłam jeden, a w rozdziale jest ich sporo więcej. Skoro znalazłaś mój błąd to zerknij na rozdział. Nie możliwe, że tam nic nie widzisz, a ponoć jeszcze jej to betowałaś (na twoim blogu jest mniej błędów, to podejrzane)

      Usuń
    19. Lol, anonimku, nie możliwe to też literówka i wina pisania na telefonie, o alternatywnej interpunkcji nie wspominając (poprzewracane dwukropki są szczególnym pjenknem <3)? Przede wszystkim musisz być alternatywnie inteligentna, żeby brać to wszystko na poważnie. Przecież to ordynarna prowokacja, trzeba mieć dysmózgowie, żeby wdawać się tu w dyskusję, czy to z Kadżką, czy jej faneczką/alterego. ;D
      Gniję tag bałdzo.

      Usuń
    20. Wiem, że to prowokacja. Każdy zna Empik i wątpię, by wzięli coś takiego na sklepowe półki wyłożyli. Chyba, że komuś na mózg padło. Za to dyskusję to nawet fajnie się prowadzi ;D można się pośmiać z tych głupich odpowiedzi na komentarz. A odkąd się faneczka pojawiła to jest jeszcze śmieszniej.

      Usuń
    21. Lolnope, pośmiać to się można właśnie z takich osób, które próbują przemówić Kadżce i jej ekipie do rozumu i poprawiają błędy – błaźnisz się tym, serio tego nie widzisz? Przecież właśnie robisz to, czego oczekują: bierzesz to na poważnie, angażujesz się, a tFUrcy mają z ciebie polewkę, tak jak ewentualni myślący czytelnicy. Słusznie zresztą, bo to, co robisz, jest, hmm, jakby to ująć: głupiutkie.

      Usuń
    22. HA ah ah ah ha ha ha ah ha ah !!! naświałąm się że hejj!!!! Żal mi wasbo jestścią jedyą przeszkodą. Waczęby zwyciężyć!!!??!!!! HA!!!!!

      Usuń
    23. Każdy ma swoje poczucie humoru. Najwyraźniej, w przeciwieństwie do Ciebie, ja potrafię śmiać się również z samej siebie. I mogę oświadczyć, że dobrze mi z tym. Śmieszą mnie ich odpowiedzi na moje komentarze. Moje komenty śmieszą innych? I dobrze każdy ma prawo się śmiać ;)

      Usuń
    24. Shun, nie gnij, bo będzie śmierdzieć.
      Kadźka oczywiście nie robi żadnych błędów!
      Ona pisze genialnie. Odwalcie się od niej heiterzy!

      Usuń
  2. Ooo <3 doczekałem się <3 pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, poprawiłabym błędy, ale jest ich za dużo. Albo stop, może później XD
    Póki co zadowól sie mym heitem.
    Hejt
    Heit
    Hejt
    Heit

    Krótka piłka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEStą silna i nie przejmujesię!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Tak, odpowiadam drugi raz. Why not, kto mi zabroni. Kadżka, jesteś żałosna. I teraz to już był hejt. Nie radzę sobie psychicznie jak to czytam, a ten komentarz nie wnosi ŻADNEGO, absolutnie ŻADNEGO hejtu. Jeśli takie byki stawiasz też w szkole, to trzymam kciuki za nauczycieli, żeby nie dostali nerwicy po sprawdzeniu twoich zeszytów.

      Usuń
    4. Beznadzijkno mi tu jestprez ciebie!!!!!!!!!!!!!

      Ha ha ah ah ah ah! Jesteś rzałosna XDXDXD!!! AH ha aha ha aha !!!

      Ay tb przygadała <33333333333333333333333333333333333333333

      Usuń
  4. Iiiiiii znów nic nie rozumiem z następnego rozdziału...

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.siedem-ostrzy.blogspot.com/2015/11/witajcie-dzis-troche-krocej-bo-nie-mam.html Kadżko, zainspirowałaś mnie ! I dzięki tobie napisałam nowy rozdział <3<3<<3<3<3<3<3<3 OMG OMG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG <33333333333333 <333 <#3333 <##########33333333333333

      Usuń
  6. Wyrwę zdanie ze środka rozdziału. Po prostu muszę, bo się z nim zgadzam.. "Tego nie potrafią oddać żadne słowniki." Tsaaa.. tego tworu nie opiszą.. Ale przyznam przy wspominaniu lędźwi to się prawie ze śmiechu turlałam! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heiterzy wszędzie ja sięnie zraże wypierdalać!

      Usuń
  7. Kadżko, cóż za awangarda! Co prawda nic nie rozumiem, ale i tak kiski i lofki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się zastanawiam czy kiedy to piszesz to nie widzisz jak ci cały tekst zaznacza na czerwono, nie razi cie to? a może jesteś naćpana i nie widzisz? chociaż... ,,krzyknął" napisałaś dobrze Yay! Musisz wstawić link ze stroną gdzie można kupić twoją książkę, bo inaczej nie uwierzę... twoja książka miała by może w takim wypadku z 7 stron przecież...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale po chuj sie wypowiadasz skoro nie rozumiesz stuki?
      ojcowie cie nie nauczyli, że nie ładnie jest wytykać wszystko ludziom?

      Usuń
    2. To ja muszę wytykać żeby ktoś zauważył? przecież nawet niewidomego rażą te błędy ;) Ale oczywiście masz racje nie rozumiem sztuki przez duże SZ

      Usuń
    3. onietak!!! Nie będzie nierząd!!! -,-''

      Usuń
  9. Kadżko, oni teraz mnie hejtują! Co za śmierdzące i zazdrosne lenie!!!
    Musimy być silne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WALczymt abyzwyciężyć!!!! Nie przejmoj się nimiii !!?>!1111111111 <33333333333333333333

      Usuń
    2. ONI CHCA NAS ZNISZCZYĆ!!!!!!
      ALE TO MY ICH POKONAMY, ZGNIECIEMY JAK KOMARY!
      UAHHAHAHAHA!

      Usuń
    3. Takm zabijemy ich!!! Poczekamy i załątwimy, a później wypijamy ich soki trawienne!!!

      Usuń
    4. Dokłądnie a potem odporawimy na nich mroczne rytułąły i heitarzy będa nam służyyć jako podnóżki i muł muhahahahha

      Usuń
  10. Co za debil. Najpierw zazdrościli Kadżce , a teraz zazdroszczą Ayako.
    Czy wy NIE MACIE WŁASNEGO ŻYCIA?????? IDŹCIE Z TOND PASKUDNI HEJTERZY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOo włąsnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
      !!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !

      Usuń