omggggg

Archiwum bloga

środa, 2 grudnia 2015

Rozdzią 1 część 3 księgą 3. - Mroczne tango nienawiści zatańczmy?

 Okayprzyznam że wcześniejsze rozdziałynie były zbyt najlepsze jakna mnie. Wiemże pisze prawiejak szekspIOR ALEe wam dotego daleko. Jest teraztrochę lepiej i ogólnie wszystko wraca <33333 Nowyrozdzialą betowała Ayako, Shun i Degausser:

Tumuzyczka by się wczuć!!!!







W poczętej części.

Merry-Główna bohaterka, to zwykła szesnastolatka. Żyje w świecie, w którym nikt jej nie rozumie i nie lubi. Ma tylko jednego przyjaciela, Merowa Sue, który skrycie się w niej podkochuje. Dziewczyna codziennie zmaga się z bandą rządzącą szkołą, należy do niej Benia, największy wróg Marry, jednak to niedługo się zmieni.

Bawełna, Benia are  abergadnin - największy wróg marry i zarazemjej kochanka (będą wtej części sceny seksów <33333333333333333333 OMG OMG OMG!) Największy wróg Marry, należy do grupy najładniejszych dziewczyn w szkole. Jest za do szpiku kości i nie ma w niej najmniejszego dobra.

Merow Sue ect Lu - Najlepszy przyjaciel Marry, który się w niej podkochuje. Ma także mroczną tajemnice, która już niedługo wyjdzie na jaw. jESTON TYM CAŁYMŻÓŁTYM jELENIAM i od niego wszystko. Później

Alex Matrioszewski/ska - Tokochanek Meryy i zarazem jej miłość. Ona nie wie którego woli dlatego się waha. On jest bardzo romantyczny, kocham marry i częśto uprawai z nią sekxxx <333 (XDXD OMG OMG) Tutaj takimały cyata o nim Budzi mnie lekkie skrzypnięcie drzwi. Zamaskowana postać, której oczy jaśnieją w blaku księżyca, podchodzi do mnie i niespodziewanie całuje. Nasze usta stykają się, a ślina miesza, będąc jeszcze bardziej kleista niż zwykle.
 -Poczekaj, kim ty jesteś?
 -Nazywam się Alex i jestem szefem żydowskiej mafii. Później pokaże wam mapę, teraz możemy pocieszyć się sobą.
 Jednym klaśnięciem pokuj rozświetlają różowe neony. Teraz jestem w stanie dostrzec jego obliczę. Twardo wystającekości policzkowe, jasne oczy i intensywnie czarne włosy. Jego mięśnie brzucha napinają się gdy rozpina mi spodnie. Majtki i stanik lądują na ziemi, kiedy to nagle czuję falę intensywnych i pozytywnych odczuć. to wszystko I owoele więcej w rodzialiku czwartym<33

Szary dziadek - To gości strażniczący na wierzy przeznaczenia pilnujący komienia i ogólnie jest spoko




 Maryla Rodowicz <3333 Jest to kobietazdolna  manualna. Jest tajemnicą, ale więcej o niej w tymrodzialiczkuniu <3

                                              Mroczne Tango nienawiście zatańczmy


Ciemne krople zła spłynęłyniczym pot po karku sportowca śdzigające dzikiego wieprza na pustyni SAhara? Merry dobrzewiedziała że nie jest źle, ale i dobrz enie jest... Po śmierci baltahimawszystko wróciło do norm, nie. Zaczęła się międzyczasoprzestrzenna walka o ziemię. Ż.Y.D.Ó.W stanęło w obronieuniversum juednak musieli odbijac mroczne tango nienawiści razpo raz zadając ciosy. Walczyli o nią także ci dziwne stworzenia z innego wymiaru, które zbuntowały się przeciwko Mnie. To samo tyczy się zwykłych ludzi, oni także się sprzeciwili. I tak oot Jeleństanął na czele armi z innego wymra, Maryla za ludźmi, a Alex po stronie Ż.Y.D.Ó.W! Zostałam tylko ja bawełna abergandin ja szarydziad i Marylka (<3).
 zEBRALIŚMY SIĘ U MNIEW POKOju i obmyślaliśmy plan jak uratować czasoprzestrzeń, gdy nagle wpadła matka.
 -Kochanie podać ci ciastko?
 I nagle gyd zobaczyła wszystkie te stworzenia w pokoju zamarła. Upuściłą ciastko, które teleportowało się do mej. Czułam powiew przeznaczeniana karku
 -Baldahim! Wypierdalaj, albo cię zabiję.
 -Chcę wam pomóc. Musimy wspólnie uratować czas i przestrzeń!
 -W takim razie zagrajmy w kto lepiej podniesie głos.
 -Okay, jeśli przegrasz wyjdziesz za mnie
0Okay.
 Oboje śpiewaliśmy sopranem dopuki marylka nie odciągnęła nas od akwarium, które pęłkło. Pękło jak bańka mydlana. Pękła jak mójświat. ( :'c)
 Przegrałam. Spojżałam z pogardą na ten świat, ale już dłużej nie mogłam. Za dużo tu było bylu i śmierdci. Za dużo złą

 -Poświęcisz się w imię ogółu?
 -Okay, zrobie to.

Ściągnęłam mu spodnie i zrobiłąm loda, ale to wcale nie było przyjemne, było bardzo złe. Jednak już przywykłąm do tego typu rzeczy. To jest życie, tu nie ma zabawy. Jest tylko tu i teraz.
 -teraz i ja coś wam powiem. Jestem powiem wam całą prawdę.
 I takopowiedziała nam o prawdzie. Najpierw była zwykła krawcową na dworcu PKS, ale szybko awansowałą i stała się naczelną szefową wielkiejkorporacji. MRok ogarnął jej dosze i musiała uciec. Spłodziła syna i córkę. Byli piękni. I młodzi. Ale ich zostawiła i uciekła robić kariere.
 Maryla rodowicz to legenda, której synonimami są: Sex. Narkotyki.  Dziwki. Burdel. Mafie. Ganksterzy. Obligacje. Mroczne olejki. Rytułąły. I to najgorsze i bardzo złe, zabójstwa. Byłą morderczynią na zawołąnie i gdy osatni raz miała zabić zamarła.
 -Wtedywłaśnie zamarłam. Moją ofiarąbyłaś ty merry, córeczko!!!
 -Nieeee!
 I znów poczułam jak cały gaz odchodzi mi z odbytu i tworzy chemiczną chmurę drapiącą oczy, tkóra byłą ŻÓŁTA. To było nie możliwe.
 -OMG czyli mój prawdziwy ojciec nadal jest w lochach tamtego wymiaru?
 -Tak szepnęła Bawełna oblizującucho.
 -Szkoda że jesteś tylko duchem kochanie przywrócę ci życie (<333)
 -Okay. Bęętu czekała wiernie.

 Ruszajmy więc po mojego ojca. On wie jak odbudować kamień, który połączy wszystkich i rutują na świat i będzie spokój.

 -Ruszajmy więc!



Wiecieże marylka ma już 69 lat XDX DXDXDXD XFD OMG OMG XD XD ALE RAMA co? STówka siostro robię to wszytskodla ciebie <33333333333333333333333













140 komentarzy:

  1. OMG OMG OMG OMG OMOGOGO JEEEEEEEEEEEEEEEEJU!!!!!!!!! TO JEST BOSKIE. Marylka byłą morderczynią na zawołąnie ? W ZYCIU BYM
    NIE POMYŚLAŁA!!!! ZAJEBISTE PISZ SZYBKO NEXTA

    BUZIAKI<33333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG OMG!! niemożliwe.. Gdyby ten tekst był betowany przez Degausser i Shun to błędów by nie było. Nie wierzę po prostu xD
    Powiem tyle. Tobie do Szekspira też daleko i proszę nie obrażaj go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sheakspeare to może Kadżce nogi całować, a nawet i tego nie
      godzien robić

      Usuń
    2. dOKŁĄDNIE Ay <33333333333333333 Przebrzydli Heiterzy. Zgwałce cię anonimki. Lepiej nie śpij...

      Usuń
    3. Phaha i tak się nie boję xD twoje zastraszanie było takie "wybitne", że aż klawiatury na odpisywanie szkoda.

      Usuń
    4. hahahahhah TAK! A JA napuszczę na nich Płomyka muhaha zginą w ogniu piekiemnym XDXDXDX

      Usuń
    5. A mnieaninimkum szkoda twojej matki, że w bólumusiałą przepchnąć przez szyjkę macicy taką plugawą ździręjaką jestąś!!!! HA AH AHAH AH!!!

      Ay, dokłądnie <333

      Usuń
    6. Jej matka powinna zgłosić się po odszkodowanie bo je
      wadliwy towar wydali HAHAHAH.
      RZAL Z NICH!

      LOFE<333333

      Usuń
    7. Pozdro z podłogo skarbie XDXD XDXD XDXD XDXD XDXD !!!!
      <333333333333333333333 LOFE TO <3333

      Usuń
    8. Cholera faktycznie boję się jakiegoś smoka :'D kobieto ja mam armię elfów i krasnoludów na zawołanie. Twojego smoka zjedzą na obiad.
      Szekspir to pewnie chwali teraz wszystko za to, że nie żyje i nie musi na ciebie patrzeć. Serio leczcie nogi, bo na mózg za późno.

      Usuń
    9. Tak wgl nie wiem z kogo mam większą bekę xD
      Z ześwirowanej faneczki czy z udawanej ałtoreczki xD

      Usuń
    10. AHAHAHAHHAHAHAH ELFY SRELFY WIESZ CO JA Z NIMI ZROBIE? POwiesze na płocie, a twoje krasnoludy wpierdole so smoły HAHHAHAHAH IDŹ ZTĄD ŚMIECIU.

      Usuń
    11. Ja to przynajmniej jestem ładnym śmieciem. Ty jesteś takim co jeszcze kot na niego nasrał.

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Ładny śmieć? HAHAHAHA TO COŚ JAK ŻYWY TRUP I ŁADNA TY! To nie istnieje jaki RZAL

      Usuń
    14. omg omg omg!!! Jesteścią bezczelnui!!!! Ogarnijcie się bo was wszysttkich pozwiemy za nękaniei pomówienia !@!!!!!!

      Usuń
    15. Ay niedaj sięim sprowokować.!!!! TYM twollom tylkot tow głowie!!!

      Usuń
    16. Ay niedaj sięim sprowokować.!!!! TYM twollom tylkot tow głowie!!!

      Usuń
    17. Wasze niby blogi i was same też można pozwać. O wyzwanie bez powodu i okaleczanie mowy ojczystej. I przyznam. Ładna jestem, a żywe trupy są fajne.

      Usuń
  3. Takie pytanko... skoro piszesz, że jesteś lepsza od Szekspira, to czy czytałaś któryś z jego utworów? :3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rmoe i Julia, tamna końcuoni giną.

      Hamletbyć albo niebyć!!!

      Czytałamswysztkie isą beznadzieine !!! XDXDXD <3333 XDXD OMG<33333 XDX

      Usuń
    2. Ale utworów Sienkiwicza albo Mickiewicza to na pewno nie czytałaś

      Usuń
    3. Mickiewicz miał czkawkę dupy, a Sienkiewicz walił
      Ogniem i śmieciem. NIe POLECAM. Kadżka pisze lepiej,

      Usuń
  4. Nic nie rozumiem.. czytałam dwa razy.. to jest... nie wiem jak to nazwać..
    Powiem wprost. Przez błędy i literówki tekst staje się niezrozumiały. Ciężko załapać cokolwiek.. Nawet wytrawni łamacze szyfrów mogą mieć problem..
    Porównanie z Szekspirem przemilczę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie da się zrozumieć. Za dziwne to jest.

      Usuń
    2. TO TY JESTEŚ ZA GŁUPIA RZEBY TO ZROSUMIEĆ

      Usuń
    3. jak widać na tyle mądra, aby napisać żeby a nie rzeby

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Mi też tak pocisnęła.

      Usuń
    2. Kadżko, weź to usuń ta szmata mnie obraża.

      Usuń
    3. dlCIEBIĘ wszyściuni kochaniutka <3333333333333 OMG OMG OMG <3333333333333333333333

      Usuń
    4. AWWW<333333 DZIĘKUJE KOCHANA<33333333
      KOCHU<3333333

      Usuń
  6. Kogoś jeszcze pocisnęła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoą starą gdyją ruchałam!!!! AH AH HA HA !!!

      Usuń
    2. Czyli jesteś lesbijką?

      Usuń
    3. Jest lesbijką, albo mężczyzną O_O
      Kitty-chan

      Usuń
    4. Gender O_O

      Usuń
  7. Oczywista prowokacja. Jestem pewna, że autorka ma niezły ubaw gdy pisze swoje opko i odpisuje na komentarze.
    Kitty-chan

    OdpowiedzUsuń
  8. O ludzie kochani... To bezdennie głupie i żenujące opko jest gorsze nawet od Milenki i chyba musi być prowokacją, bo inaczej bójmy się o przyszłość narodu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kadżka to troll tak samo jak Ayako.
    Nie karmić trolli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Więcej, więcej! Mój umęczony życiem mózg prosi o więcej tegoż dobrodziejstwa ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. http://siedem-ostrzy.blogspot.com/2015/12/marylka-dla-kadzki.html dla Ciebie Kadżko<3333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żesz kurde.. kolejny troll? Dwa to już za dużo.

      Usuń
    2. TĄk aninimkutamta jestbeznadzieiną Prowokacją, ale ona tak wcale nie myśli... Żałosne jest i będzie moim wrogiem pisarskim. Dziękują ci za wsparcie <333

      Usuń
    3. Asz żalw to klikać, bo nie jesttam nic niezwykłęgo... Podróby everywere i wgl... Żal, tylko Ay jest kochana <3333 Musimy się trzymaćrazem i zniszcząć tę pindzię!!!

      Usuń
    4. Ja wspierałam? No żesz nie rozumiem..

      Usuń
    5. <3333 KOChamcię anonimku OMG OMG OMG <333

      Usuń
    6. A ja ciebie nie? Chyba niedokładnie przeczytałaś mój pierwszy koment x.x

      Usuń
    7. OJCICHOi tak cię kochammm <3333 Hybaże jesteś Heiterem....!

      Usuń
    8. No bingo kurna. Czytaj ze zrozumieniem!
      "(...) kolejny troll? Dwa to już za dużo." Xd
      Nienawidzę ludzi, którzy takimi błędami jak twoje kaleczą język polski.

      Usuń
  13. A ja już myślałam, że mnie jakoś wspomożesz na blogu! ale ty okazałaś się HEITEREM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sPIREDALAJ JEBANA PRZEZ 554 MURZYNÓW SUKO!!! MYŚLISŻŻE JESTEŚ FAJNA? NIE BOJESTEŚ TYLKOGŁUPIĄCIPĄ KTÓRA NIE POTRAFI PISAĆIRZERUJE NA SŁAWIEMOJEJ I AY!!!!!!!!!!! SPŁONIĄ NA STOSIE LADACZNICO Z PIEKIEŁA KÓRW. EJMAM PYTANKO, CO ROBI MAOKA IZUMI NA AUTOSTRADĄ TRZYMAJĄĆ SIĘ PORĘCZY?
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      . STARASIĘ NIE PUŚCIĆ XDXDXDXDX
      DXDX
      XDXD
      XDXD
      XDD

      NARA DZIWKONIE LICZ NA MOJĄPOMOC PIERDOLONA IMIGRANTKO!!!

      Usuń
    2. Kadżko jesteś dziwna. Maoka nic ci nie zrobiła. Nawet nie wiesz o czym jest jej opo, bo nie wstawiła nawet rozdziału. A hejcisz lepiej niż my ciebie. Jesteś dzięki temu prawdziwą suką w przeciwieństwie do Maoki.

      Usuń
    3. Co za dużo, to niezdrowo xD"
      Nic co prawda Kadżki nie przebije, bo jej prowokacja jest genialna... Ale myślałam, że hejtowane autorki się wspierają... Ale, nie jestem w tym gronie, więc się nie znam xD"

      Usuń
    4. Wiecie co..... ZABIJOUPIJAM SIĘ WŁĄŚNIE I CHYBA TAK!!!!! A onajest złą,bo powiedziałą mina priver,że chcewydaćmoją książkę podszywając siępodemną!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

      Usuń
    5. Dobre x3"
      Jeśli tak jest, to gratuluje jej pomysłu xD

      Usuń
    6. Ale skoro twoja książka już niedługo "będzie na półkach" to już się jej ponownie wysłać nie da. Sama się wrabiasz trollu.

      Usuń
    7. tOJEST ZŁE!!!! Zgwałćmy ją, wszyscy na raz!!!!!!

      Usuń
    8. Wcalenię aninimkubo dzwoniło wydawca i kazał powiedzieć, żekoś przedemną to zrobić :cccccc

      Usuń
    9. Co to za charch niemyty śmie oczerniac przyjaciółkę mojej wnuczki???
      WON STĄD PRZYBŁĘDO BEZ NOGI. Nikt cie tu nie chce!

      Dziadek Ayako

      Usuń
    10. dOBRZE DZIADKU AY!!!!!!
      <33333333333333333

      Usuń
  14. TY JAK MOŻESZ SIĘ PODSZYWAĆ NIGDY NIE BEDZIESZ PISAĆ JAK JA
    I KADŻKA IDŹ STĄD I NIE WRACAJ BO CIĘ ZJEMY WYPLUJEMY I ZROBIMY NA TOBIE RYTULĄŁY!!!!!!!!! Obrzydliwa prowokacja i nic więcej RZAAAAAAAAAAAAAAAL

    JAK I KADŻKA GÓRĄ!!!!!!
    <3333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Górąąąą powsszeczay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      WALCZYMY BY ZWYCIĘŻYĆ HURAAAa@!!!!@!@#@!!!!

      Usuń
    2. Nie chce się pod nikogo podszywać!
      Chciałam, żeby mój wzór pokazał mi, jak udoskonalić pomysł! :(

      Usuń
    3. ALE MY PISZEMY OD DAWNA. a tY CHCESZ MAM UKRAŚĆ POMYSŁY
      JA IDĘ Z TYM DO SĄDU!

      Usuń
    4. Tak się składa, Ayako, że historię Maoki napisałam już całą, chciałam ją teraz opublikować i poradzić się wzoru

      Usuń
    5. TAK DO WIELKIEGO SONDA !!!1 ZNISZCZYMY CIĘ RYTUŁĄŁĄMI, JELENIAMI, PŁOMYCZKAMI TY PODRABIACZKO....

      Usuń
    6. No napewno!!!! Już ci wierze co masz rzeby nas przekonasz?
      JAK NIE TO IDZMEY DO SONDA I ROBIMY RYTUŁĄŁY

      Usuń
    7. Jutro pojawi się pierwszy rozdział, pokażę Wam, że ma inną historię niż wasze! ;((

      Usuń
    8. A MYCIĘ ZNISZCZYMY PRZEBŻYDŁĄ CIPO KURWISZOŃSKA!!!

      Usuń
    9. Chciałam waszego wsparcia :(

      Usuń
    10. a my chcemy twojej śmierci !!!!!!!!

      Usuń
    11. I przestań się pod nas podszywać to jest RZAŁOSNE

      Usuń
    12. NO nie tak się zawira znajomośćciiii, nijee? Od podszywanie sie pod koggoś ??? no ma rycje czy nie??

      Usuń
    13. ASZĄ RACJE SKARBIE!!! OTAK OTAK OOOOTAK!!!1

      Usuń
    14. NO I ZWYCIĘŻYŁYŚMY<3333333333333333333
      JESTEŚMY NAJLEPSZE<333333333

      Usuń
    15. zARAZDAM O TYM POSTA <333

      Usuń
    16. Czemu zwyciężyłyście? Bo przez chwilę nie miałam internetu? :(
      Co ja wam zrobiłam?

      Usuń
    17. Co tu się dzieje? Czyżby wariatki teraz hejciły inną wariatke!
      Idę po popcorn.
      Irytek

      Usuń
    18. Jesteście żałosne. Zamiast ją wprowadzić w świat internetów znęcacie się nad nią psychicznie.

      Usuń
    19. WIESZ CO?? NIE ROZUMIESZ ONA SIE POD NAS PODSZYWA!!!!

      Usuń
    20. I siępuszcza!!!!Ona jestwariatką OMG OMG OMG!!!! <@223333

      Usuń
    21. Jest dobrze! Sojusz wariatek przeciwko innej
      wariatce!
      Idę po colę
      Irytek

      Usuń
    22. Pod nikogo się nie podszywam! Nawet bym nie umiała.

      Usuń
    23. To kto się podszywał pod Kadżkę i pode mnie ???? NO CHYBA NIE DUCH ŚIWĄTY?????

      Usuń
    24. Biedna, będzie miała uraz do potencjalnych internetowych przyjaciół.
      Irytek - trafiłeś w sedno xD Idę oglądać/czytać

      Usuń
    25. oNA JUŻ NIEŻYJE !!! Zabiłyśmy poczwarę AY <33333

      Usuń
    26. Może podszywał się pod was jakiś hejter? Ja jestem po waszej stronie, od pierwszych rozdziałów waszych blogów miałam was za mentorki!

      Usuń
    27. DOKŁADNIE!!!1 NIECH TO BĘDZIE PRZESTROGA DLA WSZYSTKICH INNYCH PIZD, CO SIĘ MAJĄ OCHOTĘ PODSZYWAĆ!!!!!
      KADŻKA<33333333

      Usuń
    28. TAK??/ to jak ma naiii imię smok z moje opowieści?

      Usuń
    29. Okay i jak nazywa się ukochany/ukochana Merry ? Hę? Jak powiesz na te pytania obato wyabaaczamy.. OMG OMG OMG

      Usuń
  15. Płomyczek. Jest jedną z najlepszych postaci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZOĄ SIĘ.... NIEMOŻLIWE ....>>>>w???

      Usuń
    2. Przeczytałam wszystkie rozdziały w pół godziny, tak mnie wciągnęły

      Usuń
  16. Każdzko - miłością Merry jest Alex, ale jednocześnie podkochuje się w niej Merow, a jej kochanką jest Benia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hMMM NOM NWM MUSZĄ SIĘ KGD Z NARADZIĆ Z AY...

      Usuń
    2. Kadżko, ja myślę, rze możemy jej dac taki malutki kredyt zaufaniaaaaaaa
      co ty na too?

      Usuń
    3. nOM... wSYMI to wrednie potraktowałyśmy nową koleżankę XDXDXD OMG OMG OMG<3333
      Hmmmm.... Noww sumie to możemy... Im więcej dobrych auterek tym lepeij :)... Zawiązujemy z nią zojusz (ale i takwygrałyśmą <3333 XD)

      Usuń
    4. TAK ALE TO NIE NASZA WINA. Jakis debil się pod nas podszywał!!!! CO NIE???
      No dobrze! MOŻE Ona też jest dobrą aurotką?????
      NO NIC NIECH DA JAKIŚ ROZDZIAŁ I WOGÓLE TO ZOBACZYMY.

      nO WIADOMO ZE WYGRAŁYŚMĄ<333333

      Usuń
    5. Tkże tak zróbmy my takie mądre jak salemo czy salami czy jak mu tam salmonelo... XD

      Usuń
    6. Salomeusz ...czy czekaj Salamander chyba tak Salamander!

      Usuń
    7. Dobrych autorek? Polenizowałabym.

      Usuń
    8. Te Amika, tożejesteśą słąba i głupia to się nie wpierdalaj do nas ty jebany kurwiszonie!!!

      Usuń
    9. ALE CIEBIE NIKT O Z DANIE AMIKA NIE PYTA
      NO jaki rzallll

      Usuń
    10. Ale głupią cipa z niej... Dobrzeze se znią poradziłąśmy :D!!!

      Usuń
    11. Kadżka i Ayako są bardzo dobre w tym co robią!

      Usuń
    12. ona ma pewnie spaczony gust to c się wogule wypowiada
      no jaki bezsnes normalnie rzal z niej xDxDxD

      Usuń
    13. i BEKABO NIEUMIE JĄ DOSTRZEC PRAWDZIWEJ TALETÓ <#333

      Usuń
    14. Maoka ma racje my umiemy pisac a te wredne pindy nam zazdroszczą no jaki z nich rzaaaaaaal

      Usuń
    15. Z kim sobie poradziłyście? Ze mną? Pff.
      Wasze trollaste zachowanie jest głupie i słabe. Rozumiem chcecie sie trolle drogie dowartościować, bo wam w realnym życiu nic nie wychodzi, ale mogłybście dać sobie spokój. Wszyscy już wiedzą, że to prowokacja

      Usuń
    16. SAMA JESTEŚ PROWOKACJĘ NO JAK I RZAAAAAAAL.
      NIE MOGE Z CIEBIE.

      Usuń
    17. I to dosłownie wszyscy. Cóż, niby pośmiać się można, ale coś mi mówi, że to się źle zakończy...
      No nic, czekam na kolejną "gównoburzę", bo pewnie dwie "doświadczone" "ałtorki" nie odpuszczą nawet tak grzecznego komentarza jak Twój, Amiko...

      Usuń
    18. POZYWAM CIĘ DO DUŻEGO SONDA I ODPRAWAIM RYTUŁAŁY

      OMMM ZDECHNIJ CIPO
      OMMM GŁUPIA JESTĘS

      OMM WEŹ IDŹ ZOBACZĄ CZY CIĘ NIE MA W GROBIE

      Usuń
    19. Żal się pisze przez "ż" trollu ;) Ja nie mogę z was. A najlepsze, że zbiera się armia takich jak wy, bo już mamy was troje. Szanujący siebie i innych blogerzy wiedzą, że jak wrzucają coś do internetu to narażają się na krytykę. Nawet ja, gdy zaczynałam to wiedziałam..
      W sumie co próbuję wam tłumaczyć. Trolle jesteście i koniec. Prowokacja, prowokacją, ale to się robi nudne.

      Usuń
    20. TOPocątu wchodziszskoro cięto nudzi ty pizdo ty!!!?!?!!!! Weźźź bo więcej rytułąłów dostaniesz!!!

      Usuń
    21. Nope, troll nie musi się dowartościowywać. To wy(czyli ci co komentująich blogi) chcecie pokazać jakie jesteście ął, ęł. Poprawiacie sobie tym samoocene prawda? Brawo! Przecież one robie wszystkie te błedy CELOWO. Troll udaje debila.Dajecie się wciągać w ich gierki. GRATULACJE!

      Usuń
    22. Asxa też się spodziewałam, że tak zareagują xD stały się zbyt przewidywalne

      Usuń
    23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    24. Amika, jesteśą żąłosną piźdźią i tyle... Zbłąźniłąś się i teraz udajeszmądrą... Żallll przez rznawąt!!

      Usuń
    25. Nie chceszniszczyć mózgubo go niemasz XDXDXDX HA HA HA!!!

      Usuń
    26. Uuuu ciota usunęła komcie...Strachobleciłą

      Usuń
    27. Wiesz Kadżko chyba posłucham Anonima i sobie pójdę obejrzeć jakiś dobry film czy serial albo poczytam jakieś DOBRE opowiadanie, bo nie chce sobie na twoich wypocinach zniszczyć mózgu.
      Żal to mi ciebie, że tylu ludzi wrabiasz i jeszcze ci mało.
      Wyzwałabym cię jak ty mnie, ale jestem kulturalną osobą.

      Usuń
    28. No dokładnie, Troll powinien zaskakiwać ^^ xD
      No ale Anonim z 11:38 też ma rację, ale jednak zabawa była wcześniej przednia

      Usuń
    29. U troll myśli, że mam stracha xD wcale nie mam po prostu zapomniałam coś dopisać u tyle.
      Idę dać odpocząć mojemu mózgowi
      Bayo

      Usuń
    30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    31. idź stąd sie bac gdzieś indziej

      Usuń
  17. PUSTAK -,-

    Na betowaniu ja się podszyłam pod Kadżkę i innych. Dlaczego? Chciałam psychicznie wykończyć pseudoautorki, gdyż szlak mnie trafia i oczy bolą, gdy czytam jak piętnastolatka pisze takie gówno. Uważam, że stać cię na więcej, więc albo jesteś upośledzona, ale robisz sobie jaja tym blogiem i próbujesz nas wyprowadzić z równowagi. -,- Ale wiesz co? To jest słabe i już mnie to zaczyna nudzić, jak i innych, bo nie wiem czy zauważyłaś, ale masz mniej już pretensji od innych. Dlaczego? Bo brak im sił... oh to takie smutne, ale niedługo spadną ci wejścia na tego... śmieciowego bloga. Niekiedy piszesz naprawdę poprawnie, a innym razem robisz przymusowe błędy. To cię zdradza ;) Rada na przyszłość. Jak wkręcasz ludzi, to rób to uważnie, żeby nikt się nie połapał. Ja się połapałam już po pierwszym rozdziale, że robisz sobie z nas bekę ;) Było to nawet zabawne na początku, ale teraz jest nudne. Tak wiem, zjedziesz mnie zaraz od szmat, suk, zniszczysz mnie, rzucisz klątwę, zakopiesz w grobie... wali mnie to xD matko boska xD jedno ci powiem, jesteś niesamowicie wulgarna i ochydna. Na nikim to wrażenia nie robi... w każdym razie, na pewno nie pozytywnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. AWWWW Kadżko ale masz super avatar<3 Marylka jest boska<3333

    OdpowiedzUsuń
  19. Kadżka jest chora psychicznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomimo tego wszechogarniającego bełkotu, nie rozumiem jednego. W którym miejscu, do luja, obligacje są zue i mhrroczne?
    Wyjaśni ktoś? Przyda się na sesję.

    OdpowiedzUsuń
  21. hahahha, wysłałam Twoje opowiadania do mojej cioci, która zajmuje się wydawnictwem książek. Wiesz co powiedziała? Genialna historia! Książka jest w trakcie drukowania, mam już pierwszy egzemplarz! Kto szybszy ten lepszy hahahahahah!!!!!!! Dzięki, że sprawiłaś, że kilka grubych pieniążków wpadło mi do kieszonki xd

    OdpowiedzUsuń