omggggg

Archiwum bloga

środa, 7 października 2015

Przepraszam ale...

Ale chybą nie zdołam dokońćzyć jelenią :CCCC! TO wszystko przez heity, ich tresci i złośiwość sprawiła zę jestem już teraz komś innym, odnalazłem mrok w swoim sercu i teraz inaczej patrzę na świa t, dlatego jeśli jeszcze kiedykolwiek pojawią się tu notka będzie ona bardzo mroczna i przesiąknięta nebezpieczeństwem.
 Postaram się ją napisać w tym tygodniu jeśli sią nie uda to raczej nie powinna się pojawić nigdy ://///
Jak będzie co najmniej 5 komciów, to wklejam nowy, który możą napisz
Kocham pomiomo zla!









28 komentarzy:

  1. NIEEEE!!! Pomyśl, co z wydaniem, co z fanami i zwałami szmalu, które tylko na ciebie czekają! No i na podstawie czego będziesz robiła usypiające analizy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę szybko cię ten mrok ogarnął...a myślałam, że chcesz pokazać, że potrafisz napisać dobrze, zastosować sie do uwag i nie poddawać się. Czuje się okłamana i oszukana, teraz to moja dusze ogarnia mrok xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak można Jeleń powinien żyć i pokazać wszystkim tym, którzy w ciebie wątpią, tym którzy po prostu zazdroszczą ci talentu i popularności bo jak to tak można?? Sztuka w każdej formie powinna być szanowana a ty, jako admirał tej efemerycznej floty zwanej życiem powinnaś brnąć dalej w oparach ludzkiego absurdu by twój okręt flagowy dopłynął do tej wcale nie tak odległej jak by się to mogło zdawać przystani zwanej potocznie sukcesem. Mówię ci kochana najważniejsze żeby się nie poddawać i storpedować tą wrodzoną elokwencją i przejmującą od czubka głowy do końca palców u nóg florystyczną figuracją formy słowa i treści, których jak śmiem bezczelnie przypuszczać ci nie brakuje, alegoryczne sempiterny mentalne wszystkich tych którzy w ciebie zwątpili.
    Nie opuszczaj nas! Amen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, podpisuję się pod tym wszystkimi członkami.

      Usuń
    2. Napewno masz ich dużżo! HA HA HA

      Usuń
    3. Ciesz się zasięgiem i pisz! Czego chcieć więcej? ;]

      Usuń
  4. Zostań proszę. Chcę poznać zakończenie książki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio ktoś to brał na serio...? Przecież ewidentnie widać, że to prowokacja. Tak nakarmiliście internetowego trolla, że aż mu się znudziło. Proste? Proste, jak cholera.
    Musiałaś się świetnie bawić, Madżko c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omujborze, jesteś taka oświecona, bo nie masz minusowego IQ i połapałaś się, że to prowokacja... Taka speszyl...

      Usuń
    2. Still better than Nami-senpai Kreatorka Światów. ;)

      Usuń
  6. Haha xD jaki troll. No ja wiedziałam, że jesteś trollem xD za wiele błędów i brak logiki w tekście nawet 10-latek by tak nie pisał xD i ten nadmiar błędów, których większość nie wyglądała dla mnie na przypadek xD i interpunkcja xD za dużo tego i widać, że troll. Szkoda, że nie piszesz dalej, bo chciałabym się jeszcze pośmiać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jam jesteś troll i pizda !

      Usuń
    2. Mówisz o sobie czy o mnie? Bo patrząc na "Jam" to mam wrażenie, że o sobie, a jak widzę "jesteś" to, że o mnie xD wysłów się prawidłowo z pomocą słownika, a nazwałam cię tylko trollem, a ty na mnie z pizdą, więc Nagroda Debila Roku w kategorii Szacunek dla Czytelnika idzie do ciebie x'D

      Usuń
  7. Kurde! Kusicie los! Ałtorka napisała, że jak będzie 5 komciów, to coś opublikuje! OŁ NOŁ ;____;
    Co wyście narobili! ;( :P
    Nawet jeśli to prowokacja, to i tak nie rozumiem... Autorka straciła tylko czas, żeby pisać takie g*wno, zamiast wziąć się za coś poważniejszego, ambitniejszego i wartego uwagi... ;/ Jaki był sens? Troszkę się komentujący podenerwowali, no i co to dało ? ;/ Autorka się podniecała na widok hejtów -,-?
    Lepiej niech ten blog zostanie skasowany na wieki, a autorce radzę zająć się albo czymś poważniejszym (chodzi o pisanie) , bo skoro masz 17 lat, stać cię na coś lepszego ;____; albo usuń tego bloga i odejdz na wieki ;) Amen! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bor ze jestę megag żałosny... Podnieca mnie wdok heiterów? Jasne, aż mi staie na ich widok.

      Usuń
    2. Matko, ile błędów w jednym komentarzu O.O

      Usuń
    3. W twoojim życiu jest ich więcej

      Usuń
    4. Wiesz ałtoreczko w twoim jest chyba więcej, bo rekordy dziennie z postu na post bijesz xD
      Inny anonim

      Usuń
  8. Na melodię reklamy InterMarche
    Prooowokacja to jeeeest...
    Iiiii znudziła Ci sięęęęę....
    Jest Marry tu
    I Merlow Sue
    I zwykle mi brakuje słów
    By opisać fabułę bajkę tą
    Prowokacja to jest!

    Ach... Nie musicie klaskjać... ale trochę będzie nudno bez Jelenia... Te hejty ałtorki w komciach... Ta zwięzła i ciekawa fabuła (GASP! sarkazm!)
    Nudno będzie...
    Nobody

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak strasznie mi się nudziło, że aż poprawiłam ten post :V Wersja poprawna poniżej. Jeśli zostanie to uznane za hejt okej.. mnie to wisi. Chciałam pomóc, chociaż w ten sposób, skoro jak widać upomnienia i porady są uznawane za hejty... Poprawna wersja V

    "Przepraszam, ale chyba nie zdołam dokończyć Jelenia :CCCC! To wszystko przez hejty, ich treści i złośliwość, które sprawiły, że jestem teraz kimś innym. Odnalazłam mrok w swoim sercu i teraz inaczej patrzę na świat, dlatego jeśli jeszcze kiedykolwiek pojawi się tu notka, będzie ona bardzo mroczna i przesiąknięta niebezpieczeństwem.
    Postaram się ją napisać w tym tygodniu, jeśli się nie uda to nigdy się nie pojawi ://///
    Jak będzie co najmniej 5 komciów, to wklejam nowy, który może napiszę.
    Kocham pomimo zła!"

    Aż tak mi się nudzi.. sama nie wierzę xd
    Choć po części zaczynam się zgadzać z Anonimem wyżej o tej prowokacji. Ale śmiesznie było.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, miałam nadzieję na więcej akcji i zakończenie! Nie możesz tak nas zostawiać! A co z Alexem i Marry?! To uczucie było tak piękne, że prawie płakałam ze szczęścia, gdy on się pojawił! Pisz dalej, bo nie zasnę znowu przez tydzień!!!jeden!!111!!! :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ale... njeeeeeeeeeeeeeeee ja nie chcem rzebyś kończyła. Ja kocham tom powieść. Zulty leleń jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń