omggggg

Archiwum bloga

poniedziałek, 28 września 2015

Rozdział 6 - Zniszczenie kamienia

Kurwa mać co to ma być? https://www.youtube.com/watch?v=YBSBZVUqnfc      To jest niezgodne z prawem. Powie mi ktoś jakie prawde konsekwęcje może z tego mieć ta mówiaczka??! To jest złe, dlaczego ona mi to zrobiła? Ździra, proszę, zheitujcie ją!! Nami, od dziś jestes moim wrogiem!
PD: specjalnie dla anonimka i SIA, meggga długi <3






Zamykam i powoli otwieram oko. Brudny świat zdaje się nie być już taki jaki był chwilę temu. Syreny wozów strażackich wyją w głos. 
 Łzy ciekną mi po sukience jednak już chwilę później wysychają, a na ich miejsce pojawiają się ŻÓŁTE plamy. Na horysoncie pojawia się czarna flaga, a kapitan krzyczy i nawołuje by wbijać na pokład. Ogromny statek cumuje dobrzegu tuż obok mnie. Przez ulice przejeżdżają kolejne auta, jednak są zgniatane przez łóź. Statek otwiera się i wyhodzi z niego monstrualny monstrum.
 -Witam księżniczko-oznajmia stwór
 Przyjaciele podnoszą się z ziemi, a ja zauwazam ze wciąż trzymam kamień zła w dłoniech.
 -Spierdalaj-burkam na Bawełną.
 Wypowiadam te słowa przez kamien i wyrzucam go w przestrzeń po czym on powraca i uderza mnie w głowę po czym padam martwa na ziemię.

                                               ***
Ciemność tylko towidze po otwarciu oczu. Boje sie jego, boje się tych pająków ktore w niej czekają. Jeszcze przez chwilę rozlega się głos
 -Zniszczyłaś kamień, czy wiesz co tak naprawdę zrobiłaś?
 -Nie
 -Otworzyłaś puszkę pandory i całe zło tego univer sum uciekło wprost do twojego ciała. Teraz to ty stałaś się legendarnym słem i wtej chwili rozpierdalasz cały świat.
 Nagle przedemną pojawia się ogromny ekran na którym pokazywane są sceny jak to ja wraz ze swoją ekipą czyli Żółtym Jeleniem, Bawełną i szarym dziadkiem, nizcze ulice, oceany i miasta. Jestem potężna i nieokiełznana. Jestem d z i k a.
 -O-o co tu chodzi.
 -Widzisz to wszystko jest misternie uknutym planem przeciwwko tb i całej luckości. Tamten śiwat chciał podbyć wtój i zawładnąc nim. Twój ojciec hciał ci to powiedziec.
 To dlatego był w lochu, myślę.
 -Co teraz mam zrobić.
 -Musisz wydostać się z hadesu i uratować czasoprzestrzeń zanim oni ją zniszczą. Wiem że to trudne ale da ci się Marry.
 Nagle uśiwadamiam sobie że tak się nazywam. Zapomniałam dawego imienia, jednak teraz pamiętając je czuję się silniejsza.
 -Kim ty tak wogóle jesteś?
 -To hja, Alex, wracajmy do naszego świata.
 -Ale jak?
 -Tak samo jak starałęm cię uratowac. Łodzią. Naglez czerni wypływa ogromny kuter a na nim owe monstrum ktore widziałam chwilę temu,
 -To ty.
 -Tak, szepcze wyłaniając się z mroku.
 Jego twarz słynęła i nie przypomina już tamtego pięknego chłopaka w ktorym sie zakochałam. Jest brzydki, jednak jest sobą.
-Co teraz?
 -Czas żebyś poznała tajemnice Żółtego jelenia
 -Jaką tajemnicę?
 -Zaraz się dowiesz.
 Znów pojawiamy się w sali gimnastycznej mojej dawnej szkoły, by zobaczyć jak tuż pod szkatułką gdzie znajdował się kamień jest mały list, napisano tam.

Żółty Jeleń Przeznaczenia, to istota jest stracenia.
Prawdziwym niegodziwcem jest, jednak potrzbuje królowej by wyciągnąć moce pradawne
I wszystkie inne manuskrypty pradawne.
Wtem płomień zapłonie
I świat cały spali
A ogień smoka zawładnie krainą cieni
By chwilę później zniknąc w nadzieii
By już nigdy nie porócił
Jednak tak się nie stanie.
Moc książniczce dana, nie będzie każdemu rozdana.
Apokój nie nastanie
I zło samo przed jej obliczem stanie.
-Kolejna łamigłówka.
-pOWINNAŚ JĄ ZROZUMIEC
-Rozumem ją. Jest straszna, musimy jak najszybciej zniszczyć moje ciało.
 -Ty jesteś tylko duchem, musisz, znaleźćosobe godną, która ci w tym pomoże.
 -Znasz taką?
 -Wiesz może kim jest Maryla Rodowicz?
 -Jasne, uwielbiam ją.
-Ona może nam pomóc.





I co podobało się? Końcówka miarzży co? pRZEPRASZAM, ŻE TAK DŁUGO CXZKALIŚCIE ALE JUŻ MACIE....  Czekam na komcie <3333


 Zajebiste *.*,


















85 komentarzy:

  1. Muszę cie zmartwić, ale to co ta dziewczyna mówi w filmie jest całkowicie zgodne z prawem. Jeśli nie chcesz żeby ludzie cię hejtowali to spróbuj posłuchać uwag i się poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzysz w to, że teraz Cię nie zwyzywa? Bo ja nie. Nie widzi własnych błędów. Widzi tylko nas hejterów. :)

      Usuń
    2. Może mnie zwyzywać nie robi to na mnie większego wrażenia.

      Usuń
    3. Ha! Sami się przyznaliście że jestesscie tylko marynmymi heiterami! I nie będę was wyzywać bo nie chcę zniżyć się do waszego poziomu!

      Usuń
    4. Widzisz co chcesz widzieć. I ja i ta druga osoba napisałyśmy, że jakkolwiek zwróciłybyśmy ci uwagę i tak nazwiesz nas hejterami, teraz w dodatku "marnymi".

      Usuń
    5. "Heiter" po niemiecku znaczy "beztroski", "pogodny". Jak już jakoś nazywasz ludzi, to chociaż rób to poprawnie i pisz "hejter" przez "j"...

      Usuń
  2. O ja walę.... O padam, serio? Poważnie? Współczuję p. Rodowicz. Serio. W ogóle zapytałaś ją, czy możesz zrobić z niej... użytek w swoim (będę miła, użyję ładnego słowa) tworze? Hm...? Wątpię by się zgodziła po przeczytaniu tego.
    Chwilowo nie mam siły komentować nielogiczności, błędów i wszystkiego, co złe w tym Twoim dziele.

    Do @Nami
    Już wcześniej przeglądałam Twój profil i Twoje blogi (przy okazji dziękuję, że naprowadziłaś mnie na Ciela i Sebastiana ;) . Jednak to, co zrobiłaś w linku załączonym przez małą jest genialne i dawno już się tak nie śmiałam jak podczas słuchania Twojej audycji. Jesteś genialna i chyba Twoje wywody będą jedynym powodem, dla których będę wchodzić na żółtego jelenia.

    Krótka Piłka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małą, jestem starsza od ciebbie! I moja powieść jest bardzo fajna, a pani MaRylkka się zgodziła -,-'''!!!

      Usuń
    2. Po pierwsze, g*wno prawda, starsza byc nie możesz, bo za pół roku na legalu mogę to, na co Ty musisz poczekać parę lat. Poza tym, nie gadaj, ze jesteś starsza skoro przyznałaś, ze nałgałaś i masz raptem 14 lat. Do tego zrobiłaś z siebie latawicę, więc świętej proszę nie udawaj.

      A skoro "MaRylkka" się zgodziła to daj screena. W paincie możesz zamazać swoje dane osobowe. Dajesz mała.

      Twoja powieść nie może być fajna, skoro jest tak poucinana, że często nie wiadomo o co chodzi. I nie, nie dlatego, że masz mnie za głupią czy coś w ten deseń.
      Hm.... jak to ładnie opisać bys zrozumiała... O, wiem. Weź sobie przykładowy fragment książki, np. jakiejś nowelki Sienkiewicza czy Prusa i pousuwaj z owego fragmentu po kilka zdań. No wiesz, pierwsze zostaw bez zmian, drugie, trzecie, czwarte usuń, piąte i szóste zostaw i kolejne znowu usuń. Postaraj się przy tym nie czytać całościowo tekstu Sienkiewicza/Prusa (w zależności kogo wybrałaś). Gdy już pousuwasz owe zdania przeczytaj to, co otrzymałaś. Brzmi logicznie? Wiesz o co chodzi? Nie?
      Tak samo jest z Twoim opkiem. I przestań gadać, że jest fajne przynajmniej do czasu, aż uzupełnisz braki w jego treści.

      Krótka Piłka.

      Usuń
    3. *chwila ciszy dla intelektu anonima*

      Usuń
    4. Hahaha, Krótka Piłko, dzięki. Zamierzam kontynuować swoją rakotwórczo-hejterską działalność związaną, zarówno z tym opkiem, jak z innymi. Jeśli masz dla mnie jakieś inne rak kontentowe opka, to podziel się, chętnie zgotuję Ci kolejną dawkę śmiechu. W końcu jakoś trzeba sobie urozmaicać wakacje :P

      Usuń
    5. @Nami , niestety nie znam takich blogów, obecnie mało internetowych tworów czytam, powracam za to do treściwej literatury. A Ciebie "zamierzam" śledzić, bo myślę, że warto.

      @Degausser aż nie mogę się doczekać screena i operacji na tekście któregoś z wspomnianych autorów. :3

      Krótka Piłka.

      Usuń
    6. Masakra się stałą, część trzecia jest dupnej jakości, bo mi się przestawiła... No ale nic, jakoś musicie to znieść xD

      Usuń
    7. https://youtu.be/3izUoUUD5rs
      Dla hejterow mojego hejta i nie tylko :*

      Usuń
    8. Nami masz już dwie osoby, które chętnie obejrzą następne odcinki:)

      Usuń
    9. Hahaha, dobrze wiedzieć. Wreszcie będę mogła pozdrawiać swoich fanów xD

      Usuń
    10. Już trzy osoby :) Boska analiza :D

      Usuń
    11. Srsly? Oo
      Nie no, cieszę się. W nocy nagram 4 część, więc jutro będzie xD
      Powtórzę się: jak macie inne takie rakotwórcze rzeczy, to ja linka poproszę, bo to przednia zabawa jest xD

      Usuń
    12. No to juz 4 osoby ^-^

      Usuń
    13. Nami zabierasz całą uwagę aŁtorce :) Wstydź się :D

      Usuń
    14. @Nami jesteś świetna. xD Uwielbiam!

      Twój wierny słuchacz,
      Krótka Piłka.

      Usuń
    15. jakby każda sława musiała się zgadzać na bycie w czyimś opku, to nie byłoby fików o Bieberach, One Direction czy o jakiejkolwiek gwieździe.
      gratuluje intelektu.
      :)))

      Usuń
    16. Ok, błąd z mojej strony, do którego się przyznaję, ale nadal nie uważam by "pani MaRylkka się zgodziła -,-'''!!!" na udział.

      Krótka Piłka.

      Usuń
    17. Fajnie... Jesteście wszyscy dnemm!!!!!

      Usuń
    18. 4 część dla wiernych fanów:
      https://youtu.be/4mjkgwsbXv0

      Usuń
    19. W zasadzie nie, żeby mi na tym zależało, czy coś tam, ale wychodzi na to, że mam ich więcej niż Ty xDDDD

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. Nami, masz rację ;D! A tak wgl to nie mogę doczekać się następnego zanalizowanego rozdziału! Zajebiście ci to wychodzi i nakręcaj jak najszybciej!!!

      Snow - Bez odbioru

      Usuń
    22. Everywere is idiots. Spierdalajcie wszyscy heiterzy z mooojeegą bloga!

      Usuń
    23. Wtedy nikt tu nie zostanie.

      Usuń
    24. Ahahaahaha, Anonimie, wygrałeś tym tekstem xD muszę o Tobie wspomnieć w kolejnej części. Masz jakąś ksywkę? :P

      Usuń
    25. Autorko. Po polsku nie umiesz pisać poprawnie, więc nie bierz się też za angielski. Nie wychodzi Ci to bardzo. BARDZO.

      Usuń
    26. Zapraszam :P

      https://www.youtube.com/watch?v=aZmsdxXTnTI

      Usuń
  3. Wiedzę poprawę, ćwicz dalej, jak chcesz to potrafisz, ale na pewno potrafisz jeszcze lepiej. A co do filmu... no cóż nie chce cie zdenerwować, ale trochę jesteś sobie winna, bo ludzi, którzy chcieli ci zwrócić uwagę wyzywałaś i nazywałaś hejterami, oni się zirytowali, a to co się tutaj dzieje przyciąga trolli, których, moja droga karmisz w ten sposób. Teraz moge ci poradzić nie zwracać uwagi na zaczepki i zacząć pisać tak żeby nie mieli się do czego przyczepić, czyli zlikwiduj orty, literówki i popraw niektóre zadnia, bo są nielogiczne lub błędne stylowo. I nie poddawaj się tylko ćwicz, młoda jesteś nauczysz sie nie robić błędów.
    Anonimka.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dedykacja dla mnie? owwwww :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    W sumie... To brakuje mi słów. Tego nie da się skomentować.
    Przepraszam, że nie uzasadniam swojej opinii, ale nie mam aż tyle czasu żeby pisać wypracowanie na trzy "wordowe" strony.
    Fabuła jest dosyć oklepana, wspaniały/a bohater/ka mający/a ocalić świat, a okazująca się czymś złym... Powiem szczerze, że to jest na tyle nudne, że już nie pamiętam co było w poprzednich rozdziałach, a czytałam je zaledwie wczoraj. Przy okazji pamiętam książki, które czytałam cztery lata temu.
    To nie jest "hejt". Wyrażam tylko swoją szczerą opinię, żebyś nie myślała.
    Nie zależy mi na hejtowaniu ludzi, bo sama też piszę, więc wiem jak to jest.
    Popracuj nad ortografią, opisami, pilnuj, żeby bohaterowie nie wżerali się do narracji, co tutaj się raz zdarzyło... (cytuję, " -Tak samo jak starałęm cię uratowac. Łodzią. Naglez czerni wypływa ogromny kuter a na nim owe monstrum ktore widziałam chwilę temu" - to od "wypływa" to raczej nie jest już część wypowiedzi, prawda?). Jestem w Twoim wieku, no, w sumie to o rok młodsza. Wciąż uznasz to za nieszczerą opinię osoby zazdrosnej?
    Powiesz, że to hejt? - trudno, nie obchodzi mnie to. Wchodzę tu tylko po to, żeby się pośmiać z bulwersu jaki przeżywasz przez szczere opinię.
    W pełni popieram zdanie Nami
    Asxa (pseudo-twórczość by Usagi&Asxa)

    PS. Tymi swoimi komentarzami ściągasz tu trolli i zachęcasz ludzi do opuszczenia bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak zdałam sobie sprawę...
      "Wypowiadam te słowa przez kamien i wyrzucam go w przestrzeń po czym on powraca i uderza mnie w głowę po czym padam martwa na ziemię"
      To jak ona to pisała, skoro PADŁA MARTWA? Skoro umarła - to nie było dalszego "rozdziału", chociaż to na taką nazwę nie zasługuje. Jak postać może wiedzieć, że umarła? "uderza mnie w głowę. Świat zawirował, a po chwili wszystko zgasło" - to taki przykład, bo w końcu piszesz w pierwszej osobie, tak? Postać nie może napisać o własnej śmierci, zwłaszcza, jeśli potem się budzi. No a wtedy tym bardziej nie "pada martwa"
      To takie już czysto z ciekawości pytanie "JAK?!", no i tyle
      ~ Asxa

      Usuń
    2. Srak głupia trzylatko -,-''

      Usuń
    3. Mmm, jakże miły komentarz na zwyczajne, grzeczne i kulturalne pytanie. Jestem po prostu zachwycona kulturą rówieśników! *czaicie ten sarkazm, nie?*
      Ja tylko zwracam uwagę na szczegóły, których wyjaśnienia chciałabym się domagać. Jak masz problem ze szczerą opinią to nie moja wina :*
      No nic, mogę Ci jedynie współczuć... I dalej popierać innych "hejterów" którzy tak naprawdę tylko wyrażają swoje szczere zdanie.
      Naucz się przyjmować krytykę.
      ~ Asxa

      Usuń
    4. I to na 100% nie jest prowokacja? Bo moim zdaniem tylko na to się nadaje...

      Usuń
    5. kURWA Ćam! Ile razy mam powtrzacc. Heiter von! Prowokacja von! Asxa, Nami i inne animate mangi gówno von!

      Usuń
    6. Cóż... Prawda w oczy kole.

      Usuń
    7. Oczy mi krwawią gdy patrxe na twojemkomentarze
      ]

      Usuń
    8. To wiesz co ludzie czują czytając Twojego bloga...

      Usuń
    9. To samo co czują gdy jedzą mus truskawkowy. Przyjemność, a niestety po tb skarbi mam wyrzuty sumienia. Biora sie onone z twojej beznadziejności....

      Usuń
    10. Rozwaliłaś mnie tym xD
      Raczej wyobrażam sobie ich reakcję po zjedzeniu cytryny.
      Wyrażam tylko swoją szczerą opinię, a opowiadanie (książką tego nie nazwę) ma prawo mi się nie podobać. Kłopot z przyjęciem negatywnego komentarza jest tylko i wyłączenie Twoją winą.
      Wyrzuty sumienia powinnaś mieć, ale przez to, że publikujesz w internecie coś takiego

      Usuń
    11. Coś takiego jak co? JAk odpowiedz na twój komentarz...

      Usuń
    12. Podsumuję to tak. Od początku
      W opowiadaniu opisów jest tyle, co kot napłakał (mało). Akcja nudna trochę jak przysłowiowe flaki z olejem, wszystko ciągnie się, napisane jest w sposób nudny i z za dużą ilością dialogów. Pomysł oklepany, moim zdaniem nie ma w nim nic ciekawego.
      Narracja kilka razy zmieniła się z pierwszoosobowej na trzecioosobową. W prawie każdym zdaniu jest jakiś błąd, o ile nie w każdym (interpunkcja, ortografia to tylko przykłady).
      Więcej wymieniać już nie będę.
      Ja, jako całkiem szczerą opinię stwierdzam, że opowiadanie mi się nie podoba.
      Nie mam zamiaru hejtować. Gdyby było to napisane w sposób ciekawszy, przemyślany i zgodny z podstawami języka polskiego mogłoby mi się spodobać.
      Dziękuję za uwagę lub też jej brak, za uznanie za hejtera także, bo jest to dla mnie wielki zaszczyt *sarkazm*

      Usuń
    13. Jeśli chodzi o ten mus, to masz rację. Czuję się tak jak po jego zjedzeniu. Dostaję wysypki, twarz zaczyna mi puchnąć, a oczy łzawią. Czasami nie mogę oddychać. Uczulenie nie wybiera.
      Naprawdę trafiłaś z tym porównaniem. Przynajmniej jeśli chodzi o mnie.

      Usuń
    14. Zdzira? Czy Asxa obraziła cię w ten sposób? Nazwała cię zdzirą, droga koleżanko? Pochamuj trochę swój niewyparzony język, bo nikt nie czyta tych twoich wypocin, a jedynie się z tego śmieje. Podejrzewam, że anonimy, które chwalą twoją twórczość, to TY SAMA je pisząca. Śledzę od dłuższego czasu to co piszesz, to co odpisujesz w komentarzach i jestem w szoku, że zdarzyła się taka AŁtorka -,- to przykre, że nie bierzesz dobrych rad do serca. Jak jakieś wydawnictwo będzie chciało z tobą współpracować, to daj znać, gdzie mogę znalezć twoją książkę na półce, ale wcześniej nagraj mi rozmowę z wydawnictwem, bo na pewno nie wezmą cię na poważnie -,- Jak już większość tutaj powiedziała, NIE POTRAFISZ PRZYJĄĆ KRYTYKI! Podejrzewam, że w głębi duszy cię to męczy, boli i sprawia ci przykrość, bo tak reagują normalni ludzie, to normalna reakcja na takie komentarze, ale 99% ludzi poprawia się i bierze do serca dobre rady, aby pisać lepiej. Ty jesteś niestety tym 1 %, który tego nie potrafi -,-
      Podejrzewam, że nadal będziesz truła tym opowiadaniem, podejrzewam, że to twój pierwszy blog, podejrzewam, że masz dziesięć lat, a nie 17 -,- , podejrzewam, że w dupie masz to co tutaj piszą ludzie do ciebie, podejrzewam, że i tym razem będziesz miała to w dupie, ale dobrze ci radzę, albo skończ tego bloga, albo zacznij ćwiczyć i się uczyć, bo wiedz, że takie komentarze cię nie opuszczą... oj nie... i nikt nie pisze tego z zazdrości, bo szczerze sobie powiedzmy... tutaj nie ma czego zazdrościć xD Tutaj idzie tylko płakać ;___;

      Mówię ci.... to nie HEJTY - tylko dobre RADY! ;)

      Usuń
  6. Cześć.
    Mam uwagę. Pomysł na opko może i oklepany ale ciekawy. Ale... Nie bój się opisów. Uwierz, że nie gryzą. I spróbuj wpleść w tekst więcej emocji.
    Coś w stylu:
    Zamykam oczy. Przez chwilę stoję bez ruchu. To nie może być prawda. Po policzkach spływają mi łzy. On nie mógł odejść. To... To nie mogło się zdarzyć. Otwieram oczy.Wszystko wydaje się dziwnie szare i normalne. Budynki się zawalają, więc ludzie uciekają. A przecież Alex odszedł. Jak, powtarzam jak ci wszyscy ludzie mogli po uciekać z miejsca katastrofy? Przecież i tak nie mieliśmy szans. Krzyki i syreny ledwo dobiegały do mych uszu. W tym zamieszaniu ktoś mnie popchnął. nie miałam siły wstać. Czemu nikt nie zauważył, że wszystko nagle straciło sens? Że barwy stały się wyblakłe?
    Wtedy usłyszałam dziwny dźwięk. Kolejne wrzaski mieszkańców miasta mieszały się z ochrypłymi nawoływaniami i zgrzytem miażdżonego metalu. Podniosłam się i odruchowo ruszyłam w stronę hałasu.
    Nagle zamarłam. Przez otępienie i rozpacz przebił się szok. Po ulicy sunęła czarna łódź, miażdżąc samochody. Nagle zrozumiałam skąd w otaczających mnie ludziach tyle woli życia. Obrócłam się na pięcie i zaczęłam uciekać. Usłyszałam jak ktoś woła:
    -Proszę wsiadać księżniczko!

    Uff... Drugim Szekspirem to ja raczej nie będę... Ale nie o to chodzi. Chcę powiedzieć droga Autorko, że rozdział pisze się dłużej niż pół godziny. Jeśli włożysz w to więcej pracy, to może wyjść z tego całkiem fajna opowieść. Zachęcam do uważniejszego pisania i życzę, by za parę lat, gdy poprawisz styl, Twoje marzenie się spełniło.
    CiasteczkowyPotwór

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! To jest takie świetne, że moja ulóbiona pisarka, autorka paru świetnych serii się howa. <333 OMFG, jak ja to kochammm, dawaj nekst, jak najszybciej, czekam!!!!! Jesteś super ałtoreczką *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chylę czoło przed fenomenem, jakim jest Żółty Jeleń Przeznaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nami, kocham Cię <3
    Nie tylko za "fałszywe" hejtowanie tego bloga, ale za te boskie filmiki ;* Przybywa Ci fanów kochana.
    Co do rozdziału noe jest mi się trudno wypowiedzieć. Więc zacznę od początku bo na jutro już się nauczyłam. Zwłaszcza, że dzisiaj impra w gimnazjum to i tak nie pytają xD
    1) Pomysł - beznadziejnie oklepany. Rozumiem, za teraz trudno jest wymyślić coś oryginalnego, ale bez przesady xd Kamyczek, którym walnęła się na śmierć? ...
    2) Opisy - tutaj nie daruję bo je kocham, nawet pomimo tego, że nie zawsze mi wychodzą xd Ale POPRACUJ nad nimi. Nie dość, iż robisz błąd za błędem i kaleczysz język o który koedyś tam walczyliśmy z innymi krajami ( jaki inteligent ze mnie xD) to jeszcze tak niezgrabnie Ci to wychodzi.
    Poczytaj kilka poradników pisarskich, znajdź sobie Betę i te sprawy, a część "bezpodstanych" w Twoim mniemaniu komów zniknie.
    3) Obiekcja - powinnaś mieć większy dystans do swojego opowiadania, a nie wpateywać się w nie jak przysłowiowe ciele na malowane wrota. Dobrze gdybyś przeczytała rodział, który zamierzasz opublikować, skasowała go i naposała od nowa. Ja tak często robię i nawet jestem zadowolona z efektów ;D
    No i skoro już tu jestem to czas na coś co Hoshiko Ai wychodzi najlepiej, czyli SPAM <3
    http://odcienie-czerwieni.blogspot.com/
    http://niebieski-dzien.blogspot.com/
    http://pastel-imagination.blogspot.com/
    http://zamorski-piasek.blogspot.com/

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam!
    PS. Za ewentualne błędy przepraszam, ale piszę na tablecie i jeszcze nie opanowałam sztuki pisania na tej diabelskiej rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oszukujmy się, to prowokacja. Marry. Merlow SUE. Poza tym... takich hejtów jak ta Ałtorka to się nie dopuszczali nawet, swego czasu, wrogowie Sznaucerka. I ta fabuła... Nie, ja się nie zgadzam! To musi być prowokacja! Nie stracę wiary w ludzkość! Nie zgadzam się! Aha i jeszcze jedno. Jeśli to rzeczywiście prowokacja, to przyznaj się Autorko. I tak nabrałaś wiele osób.
    Jeśli nie.. Cóż...
    W opku jest wiele błędów językowych i za mało opisów. Ale zgadzam się z Ciasteczkowym Potworem. Jeśli się postarasz, to wyjdzie z tego fajna historia. Naprawdę, włóż w to więcej pracy i efekty będą widoczne.
    Anonimka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha... Nwm czyj mam to traktowąć jako kommplemnet czy nie... No to niech będzoe komlement... Kochammm <3333, liczę, że nie możesz doczekać się naspnęgo!

      Usuń
    2. I toniejest prowokacją! Ile razy mam powtarac!!! -,-'''

      Usuń
  11. No okey. Pośmiałam się trochę na filmikach Nami, napisałam komentarz na poziomie podstawówki to teraz może na spokojnie.
    Okeyy, skoro to nie jest prowokacja, błagam znajdź chociażby betę. Moje oczy cierpią... Tak, jestem wstrętnym 'heiterem' plującym nie nawiścią, ale wiesz... Każdy kiedyś zaczynał. I na pewno nie byłoby tu tylu 'heitów' gdybyś nie była zarozumiałym bahorem z kopletnym brakiem samokrytyki. Tak więc uszanuj czyjąś krytykę, a poziom hejtów spadnie.
    Nie chce mi się dalej pisać, jest dość późno, więc żegnam. Och, i jeśli możesz nie obrażaj M&A, bo jestem otakurwą i lekko mnie to gryzie. Jako 'heiter' mogę zacząć przeklinać, więc się bój.
    Kisame Omori

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą, ja dalej mam cień nadziei, że to jest prowokacja i osoba, która ukrywa się pod postacią Kadżki ciśnie ze mnie za te filmiki taką samą bekę, jaką ja cisnę analizując to z podejściem "na poważnie", ale obawiam się, że to nie jest prowokacja... Jednak nadzieja matką głupich i umiera ostatnia :P

      Usuń
  12. Ja pierdolę xD
    Moi poprzednicy już powiedzieli o tym blogu wszystko, czego nie chce mi się pisać, a z czym się zgadzam, wobec tego napiszę tylko, że nie żałuję, że tu weszłam, bo trupłam padem, leżę i nie wstaję, kiedy to wszystko czytam xD Ortografia level przedszkolaki, nieumiejące jeszcze poprawnie używać liter.
    I, kurna, "Żółty jeleń przeznaczenia". To powinno być jakąś dziką turbobonusową kartą w Munchkinie xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre komentarze są dłuższe niż rozdziały hahahahahahaha xd żal!
    Gdybym napisała w komentarzu "śpiewająca kapusta" 10 000 razy miałoby to większy sens niż całe to opowiadanie xxd
    Podziwiam autorkę za to, że się nie poddaje i ciągle pisze. Pomimo tych wszystkich "heiterów".
    Podziwiam też tych wszystkich, którzy próbują przemówić jej do rozumu i nie poddaja się tylko wypisują błędy i dają dobre rady. Pomimo, że autorka ciągle ich obraża.
    Ps. Wiem, że to jest prowokacja xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj droga autorko...

    Po pierwsze, jeśli publikujesz coś w sieci, musisz się liczyć z tym, że ktoś to kiedyś skomentuje, zle lub dobrze, ale to zrobi ( wybacz, nie mam polskich znaków na tym laptopie). Po drugie, czy ja dobrze rozumiem? Przyjmujesz tylko te dobre, słodkopierdzące komentarze, które w większości są z litości, tak? To daleko nie zajdziesz. Uwierz, że ja również miałam mnóstwo ,,hejterów'' jak i ,,ludzi, którzy mieli na celu mi pomóc'' i wyniosłam myśle, że dobre wnioski.
    Twoja historia jest... no nie oszukujmy się, nieco nudna, bezpłciowa i bez życia. Przemyśl to jeszcze raz, przeczytaj co napisałaś, a sama to stwierdzisz.
    Druga sprawa... ty nazywasz to ROZDZIAŁAMI? O.o serio? Rozdział składający się praktycznie z samych dialogów, liczy ok. 60 linijek to rozdział? proszę cię ;/

    Nie jestem genialna z przecinków i ortografii, ale są błędy, które serio rażą w oczy i gdybyś przeczytała to jeszcze raz przed publikacją, to wyeliminowałabyś chociaż ich część...

    ,,Brudny świat zdaje się nie być już taki jaki był chwilę temu. Syreny wozów strażackich wyją w głos. '' - to zdanie jest jakieś drętwe... Może lepiej by brzmiało : Brudny świat już nie był taki, jak dawniej / , jak jeszcze parę minut temu... parę dni temu... parę tygodni temu?

    ,,Łzy ciekną mi po sukience jednak już chwilę później wysychają, a na ich miejsce pojawiają się ŻÓŁTE plamy.'' - Łzy ciekną mi po sukience, jednak już chwilę pózniej wysychają, pozostawiając po sobie żółte plamy. ( po co z dużej te ŻÓŁTE? A tak w ogóle, łzy serio pozostawiają żółte plamy? Chyba, że tak to jest wymyślone na potrzeby opowiadania )

    ,, Na horysoncie - na horyzoncie ''

    ,, dobrzegu - osobno do brzegu ''

    ,, są zgniatane przez łóź - chyba przez łódź ''

    ,, Statek otwiera się i wyhodzi z niego monstrualny monstrum. - Statek się otwiera? A może : Drzwi statku otwierają się, a z niego wyCHodzi potężny monstrum.

    ,,Przyjaciele podnoszą się z ziemi, a ja zauwazam ze wciąż trzymam kamień zła w dłoniech.'' - [...] zauważam, że wciąż trzymam kamień zła w dłoni/ dłoniach.

    ,, -Spierdalaj-burkam na Bawełną.
    Wypowiadam te słowa przez kamien i wyrzucam go w przestrzeń po czym on powraca i uderza mnie w głowę po czym padam martwa na ziemię.'' O CO TU CHODZI, bo teraz spadłam i już nie wstaję -,- to się dupy nie trzyma, po czym, po czym... Zastępuj czasem jakieś słowa synonimami, podobnymi... Nie wiem o co chodzi w tym zdaniu, co chciałaś przekazać, więc zaproponuję bez zmiany słów : ,, Wypowiadam te słowa przez kamień i wyrzucam go w przestrzeń, jednak on powraca i uderza mnie w głowę, czego w konsekwencji upadam martwa na ziemię ''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Kochana aŁtoreczko. Muszę stwierdzić, że każde z twych zdań nie trzyma się kupy. I nie wiem co oznacza słowo"heIter"(to chyba coś z niemieckiego, wydaje mi się) ale wiem co oznacza hejter. Nie ogarniam twego mUSKu.
    Pozdrawiam oraz przytulam żelazną dziewicą.
    - Tochia

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy tobie taka duża ilość komentarzy negatywnych, nie daje nic do myślenia? Serio? Mając tyle złych=dobrych rad, wzięłabym sobie je do serca, gdyż one nie są z zazdrości, tylko z chęci pomocy i uświadomienia, żebyś poprawiła widoczne gołym okiem błędy... Fajnie, że piszesz. Nikt nie każe ci kończyć, ale jak już to robisz i publikujesz w sieci, rób to dobrze ( chociaż w miarę dobrze ) i nie popełniaj podstawowych zasad pisania, ortografii... Bo skoro masz 17 lat, to współczuję nauczycielom w poprawianiu twoich sprawdzianów -,-

    Nie jestem ekspertką w pisaniu, ale postaram ci się wskazać błędy, które rażą w oczy. Nie odbieraj tego jako atak, tylko dobrą radę ;)

    ,,Ciemność tylko towidze po otwarciu oczu. Boje sie jego, boje się tych pająków ktore w niej czekają. Jeszcze przez chwilę rozlega się głos'' <--- Ciemność - tylko to widzę po otwarciu oczu. Boję się (jeśli ci chodzi o ciemność, to ona jest rodzaju żeńskiego - TA ciemność, a nie TEN ciemność) go, boję się tych pająków, które w niej czekają.

    ,,Teraz to ty stałaś się legendarnym słem i wtej chwili rozpierdalasz cały świat.
    Nagle przedemną pojawia się ogromny ekran na którym pokazywane są sceny jak to ja wraz ze swoją ekipą czyli Żółtym Jeleniem, Bawełną i szarym dziadkiem, nizcze ulice, oceany i miasta. Jestem potężna i nieokiełznana. Jestem d z i k a.'' <--- [...] legendarnym złem , w tej ( osobno! ) , przede mną ( osobno! ) , niszczę ulice .

    ,, Widzisz to wszystko jest misternie uknutym planem przeciwwko tb i całej luckości. Tamten śiwat chciał podbyć wtój i zawładnąc nim. Twój ojciec hciał ci to powiedziec.'' <--- przeciwko , tb <-- nie polecam skracać tego w opowiadaniach, to opowiadanie, a nie SMS, lepiej to wszystko wygląda jak rozwiajasz skróty ;) Po prostu Tobie. Luckości ? Ludzkości. świat <- literówkę masz , podbyć wtój i zawładnąc nim <--- podbić, ale co podbić? . Chciał <-- przez CH.

    ,, -Musisz wydostać się z hadesu i uratować czasoprzestrzeń zanim oni ją zniszczą. '' <--- myślę, że słowo HADES powinnaś napisać z dużej litery, gdyż to nazwa miasta, tak? Więc ---> z Hadesu. ;) za nim .

    ,, -Kim ty tak wogóle jesteś? '' <-- w ogóle.

    reszty nie chce mi się wypisywać. Moim zdaniem pomysł jest dziwny na tego bloga... żółty jeleń, Bawełna... eh... Serio? Nie ma innych pomysłów? Mam wrażenie, że założyłaś tego bloga, byle go mieć, bo taka moda, bo inni też mają. Oczywiście, że nie jest fajnie czytać krytykę na swój temat i temat tego co robisz... Ale tutaj wszyscy chcą DOBRZE, chcą ci pomóc, dać do zrozumienia, że w złym kierunku idziesz. Jak już wspomniałam, skoro masz 17 lat, to współczuję nauczycielom i tobie również, że tak to wygląda wszystko... Nie widzę cię na maturze... :(
    Czytaj dużo książek! CZYTAJ. Śledz blogi innych, ale te dobre! Zobacz jak oni piszą i jakie mają komentarze, w większości SZCZERZE pozytywne, prawda? Tutaj większość tych dobrych jest pewnie wystawiona przez twoich przyjaciół. I fajnie! Dobrze wiedzieć, że masz tylu wspaniałych ludzi wokół siebie, ale ja wolałabym wiedzieć, że są ze mną szczerzy, a nie komentują mi z litości... ;) Zmień wystrój bloga, na pasujący do tematyki opowiadania, zorganizuj zakładki/ strony, opisz jakoś bloga. Mam też jedną BRUTALNĄ radę. Zacznij pisać coś innego, dojrzalszego, skoro masz te 17 lat, napewno jesteś w stanie wymyślić coś bardziej oryginalnego ;)

    Mam nadzieję, że wezmiesz wszystkie rady do serca, a nie odbierzesz tego jako atak... bo widzę, że w większości to robisz. Nie przejmujesz się, olewasz i w dodatku atakujesz ( niesłusznie ). Jeśli tutaj opowiadania nadal będą na takim poziomie, to musisz się liczyć, że nadal będa tutaj negatywne komentarze... :( Nie trzeba aż tak wielu wysiłków, żeby powstało coś dobrego. Trzeba tylko CHĘCI i CHĘCi i jeszcze raz CHĘCI do nauki i tworzenia. Skoro to kochasz, to fajnie. Rób to dalej, ale POSTARAJ się bardziej, przysiądz nad tym co napisałaś, przeczytaj i sama oceń, czy to co napisałaś jest dobre ;)

    POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mówicie, że czytając to opko, tracicie wiarę w ludzkość - a ja tracę wiarę w ludzkość, kiedy czytam Wasze komentarze. Bo bierzecie na poważnie tak oczywistego trolla. xD

    Chapeau bas, autorko, popracuj jeszcze tylko nad szablonem, dzisiejsze tró czternastoletnie bloggerko-pisarki uwielbiają popisywać się znajomością htmlu. A w akcji jest zdecydowanie za mało romansów, opisów ubrań i magicznych mocy z doopy. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż mam nadzieję, że to prowokacja :p
      A kłócę się z autorką, bo nawet jeśli udaje, to ten bulwers jest genialny xD

      Usuń
    2. Właśnie. Rzecz w tym, że nawet jeśli to jednak jest troll (i chyba powtarzam już 10 raz, ze mam taką nadzieję), to zawsze jest dobry powód do beki i to jest piękne <3

      Usuń
    3. Jak można mieć bekę z marnej prowokacji? Twoje życie jest aż tak bardzo nudne?

      Usuń
    4. Rozrywka nie jedno ma oblicze. Czasem wybiera się jakąś ambitną, a czasem dobrze zrobić sobie przerwę i pośmiać się z czegoś tak prymitywnego. To oczyszczające. Zabija rutynę :) Swoją drogą, jeśliby nudność życia mierzyć taką skalą, to w zasadzie, co tutaj robisz? xDDDD

      Usuń
  18. Widzę zmianę wystroju. Jest troszkę lepiej, ale polecam albo zamówić jakiś szablon, albo po prostu pobrać. W szabloniarniach jest wiele fajnych szablonów, które będą odpowiadały twojej tematyce. Np. szablonownica.blogspot.com , zaczarowane-szablony.blogspot.com i inne. ;) Polecam też dodać zakładki np. O blogu, postacie, linki itp. Zakładki w stronach. No i poprawić jakość pisania, a najlepiej zmienić tematykę opowiadania, napisać coś nowego. Jednak polecam najpierw usiąść i pomyśleć, w czym jesteś dobra, co lubisz? Jeśli lubisz Harry'ego Pottera, może zacznij pisać jakieś FF? A może lubisz Naruto? Też nie problem... Przemyśl od A do Z to co chcesz stworzyć, zrób sobie plan gdzieś na kartce... napisz kilka rozdziałów do przodu, pamiętaj, żeby jeden rozdział nie liczył pięćdziesięciu linijek, tylko nieco więcej ;) No i może zgłoś się do bety? Pomoże ci wyeliminować ortograficzne błędy, stylistyczne. Bety nie są takie złe, też miałam dwie i dobrze mi się z nimi współpracowało. Szczerze już planuję ponownie podjąć współpracę z jakąś. Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako atak, ale wezmiesz to do serca ;)

    Pozdrawiam i życze powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie umiesz przyjąć konstruktywnej krytyki, kiedy ktoś stwierdza fakty Ty od razu strzelasz fochy. Musisz przyjąć do wiadomości że nie można nie popełniać błędów a kiedy ktoś Ci doradza z czystego serca, aby Ci pomóc w przyszłości, abyś pisała lepiej itd, a Ty traktujesz to jak tak zwany "heit".A propo, pisze się hejt 😉 Ludzie chcą Ci doradzić żebyś pisała lepiej, chcą Ci pomóc ☺ PS. Ciekawi mnie ile popełniłam błędów interpunkcyjnych w tej wypowiedzi 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiesz przyjąć konstruktywnej krytyki, [kropka zamiast przecinka; po przecinku wielką literą] kiedy ktoś stwierdza fakty [przecinek] Ty od razu strzelasz fochy [fochem]. Musisz przyjąć do wiadomości [przecinek] że nie można [lolnope, można nie popełniać błędów ;D] nie popełniać błędów [przecinek] a kiedy ktoś Ci doradza z czystego serca, aby Ci pomóc w przyszłości, abyś [powtórzenie: żebyś] pisała lepiej itd, a [a jest zbędne] Ty traktujesz to jak tak zwany "heit" [niepoprawny cudzysłów; sens zdania zaginął: albo Ty nie możesz traktować tego jak „heit”, albo nie traktuj tego jak „heit”]. A propo, pisze się hejt �� [À propos, pisze się à propos ;)) Po cholerę te znaczki z pytajnikami? Nie jesteś pewna? ;p] Ludzie chcą Ci doradzić żebyś pisała lepiej, chcą Ci pomóc ☺ PS. Ciekawi mnie [przecinek] ile popełniłam błędów interpunkcyjnych [nie tylko interpunkcyjnych ;)] w tej wypowiedzi �� [i znów: po cholerę te pytajniki? To nie jest zdanie pytające.]

      Do usług.

      Ludzie, dajcie sobie spokój. Nabraliście się jak dzieci na ewidentną prowokację, a teraz, z każdym kolejnym komentarzem, w którym jeździcie po rzekomej ałtoreczce, próbując jej udowodnić, jaka jest głupia i dziecinna, a wy tacy mądrzy, właśnie z siebie robicie idiotów. Serio. Na początku byliście nawet zabawni w swojej, że tak to łagodnie ujmę, głębokiej naiwności, teraz, jak nadal idziecie w zaparte, jesteście tylko żenujący. Tak jak poziom pseudoanaliz Nami.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. To było tylko dla jaj XD A ta poza tym, na miejscu pytajnikow miały być emotki ale blogger coś skiepsil.

    OdpowiedzUsuń
  21. To było tylko dla jaj XD A ta poza tym, na miejscu pytajnikow miały być emotki ale blogger coś skiepsil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, cztery wersje jednego komentarza i nadal nie jest poprawnie. Iksdeiksdeiksdeiksde.

      Usuń
    2. Shun jesteś żałosyny -,-''... WypieRDAlajaj mi z tąd w podskokach...!

      Usuń
    3. Wypierdalaj, Shun. Jak śmiesz pokazywać swój awatar na tym blogu????

      Kadżka, zróbże tu shoutboxa, co? Będziemy mogli wychwalać twoje dzieło na bieżąco. :P

      Usuń
    4. Przynajmniej nie obrażam uczuć religijnych, jak twój Nicolas Cage. Uważaj, Doda się nie wywinęła, ty też nie zdołasz. :>

      Usuń