omggggg

Archiwum bloga

niedziela, 13 grudnia 2015

Hejaska dupcie Omg! SeRTY TU BĘDĄ! PRZYZNAJĘ SIĘ DO? WIELKIE ŚLECTWO!!!

ZBIERAŁAM SIĘ DO TEGO CAŁE POPOŁUDNI I TERAZ WIEM, ŻĘ TO BĘDZIE SŁUSZNO!
Takowięc przyznaję się, żęjestem
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lesbijką :ccccccc....

Lubie seks z dziewczynami,a el co z tego... Będzieciekochać mnie dalej???!!??

Będziecie kochać mnie dalej ?
?
?

Ai przeprowadziła pewną ślectwo i doszłam do wniosku co o heiterach. Ale najpierwsz pokażę dowody w spraw


Znalezione obrazy dla zapytania ŚLIMAKI mutanty


















 Znalezione obrazy dla zapytania ŚLIMAKI mutanty









Wszytkiedowody wskazują na jedynego sprawcę. Są nim Heitrezy!!! OD DZIŚ MÓIMY STOP NIEREAGOWANIU MORDEM NA MORD. KAŻDY HEIT JEST OZNAKĄ BESTIALSTWA I BĘDZIE KARANY ŚMIERCIĄ, KTÓRĄ USTALI SONDA WIELKA!!!

POZWIEMY WAS I ZDECHNIECIE

MORDERCY

HEITERZY

...

Sumer Love Bich.
Walcżą by zwycięży




22 komentarze:

  1. Musk rozjebany. To boli...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jestem heiterem... W sumie to bardziej będzie tu pasował błąd w tym słowie, więc... Tak, jestem heijtemer, a skoro każdy heijt jest oznaką bestialstwa i będziecie karać, to zapraszam do mnie - mogę się bić. Co prawda nie umiem, ale jeśli walczycie tak dobrze, jak piszecie*, to wygraną mam w kieszeni! :D
    Pozdrawia Nexusy Kasai, która nadal zastanawia się, co tu robi i czemu jeszcze to komentuje...

    *co z tego, że to troll

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na te fakty patrzę i tylko jedno mi na myśl przychodzi.
    Co ma piernik do wiatraka trollu?

    Sianomyśliciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym byłatrollemto bym powiedziałą !!!

      Usuń
    2. Robota trolli na tym polega, że się nie zdradzają tylko udają debili, więc nie kłam.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    3. uSPOKUJ Konia wacław!

      Usuń
    4. Co ma piernik do wiatraka?

      Sianomyśliciel

      Usuń
  4. Spotkamy się, kochanie?
    KC!!! <3 Love 4ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG, ale proponujesz coś więcej?
      Ja mam dziewczynę, więc raczej nie mogę... Jeśli chcesz coś więcej, pisz tu - http://najlepsza-historia.blogspot.com

      Usuń
  5. hahahha, wysłałam Twoje opowiadania do mojej cioci, która zajmuje się wydawnictwem książek. Wiesz co powiedziała? Genialna historia! Książka jest w trakcie drukowania, mam już pierwszy egzemplarz! Kto szybszy ten lepszy hahahahahah!!!!!!! Dzięki, że sprawiłaś, że kilka grubych pieniążków wpadło mi do kieszonki xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha idiota z ciebie anonimie z 06:44 xd

      Usuń
    2. A z resztą.
      1) Kto pierwszy ten lepszy, a nie kto szybszy..
      2) Grubę pieniążki? Obstawiam grosze albo kasę z Monopoly.
      3) Dopiero w druku,a już masz kasę? Woow..

      Ogólnie niezłe kłamstwo i próba prowokacji.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Tobą anonimku. Ten komć jest słaby, bywały już lepsze... Jednak Jeleń jest moim chorym tworem, więc zastrzegam sobie do niego wszelkie prawa.

      Pozdrawaiam wszystkich i zapraszam na drugą część bestselerowej opowieści o zmaganiach Merry Sue z innymi wymiarami. Tym razem dziewczyna trafia do 41 wymiaru, miejsca owianego legendą. Poznaje tam Madonne, Krawczyka i odkrywa skrywane przez lata tajemnice, jednak czy zdąży powrócić do swojego świata zanim ten spłonie strawiony ogniem nienawiści? Serdecznie zapraszam na Czas Zagłady.

      http://najlepsza-historia.blogspot.com/2015/12/rozdzia-1-pierwsze-kroki-w-obcym.html#comment-form

      Usuń
  6. Co? (Nie, dzieffczynko, nie poszłam sobie, chciałam uspokoić oczy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Zapraszamy na nowego bloga.
      Jak ja lubię psuć innym zabawę.

      Usuń
    2. Ay psuja.

      Usuń
    3. Przepraszam, taka jestem. Ale za to mogę Cie zabrać
      parostatkiem w piękny rejs! Co ty na to?

      Usuń
    4. Aye Aye, kapitanie! Kiedy wypływamy?

      Usuń
    5. Wsiadaj na pokład nie tak znowu Czarnej Perły przerobionej
      na parostatek, Aye!

      Usuń
    6. Tak jest, Pani kapitan!

      Usuń
    7. Coś ty zrobiła z moją piękną Perłą!?

      Jack Sparrow

      Usuń
  7. Panie Wróbel, a kto ci kazał grac ze mną w karty?
    Mówiłam, że ja nigdy nie przegrywam.
    Teraz Perła jest moja muhaha.

    OdpowiedzUsuń