omggggg

Archiwum bloga

czwartek, 24 września 2015

Prawda omnie.

No dobrze, może nie ma 17 lat, ale powiedzcie mi kto z was potraktował by mnie poważnie gdybym powiedziała, zę mam lat 14? Hej, dajcie mi wszscy wreszcie żyć! Co chwila tylko piszecie, ze to prowokaja, ze chujowo pisze, ze to jest okropne, ale skoro tak to pokażcie mi choć jeden błąd zamaist się wymądrzać! No czekam





A i patrzcie co znalazłam XD XD... Po prostu padłam jak to zobaczyłam... Już powoli ktoś tu zaczyna rozgryzać zagadkę żółtego jelenia :D ;3

17 komentarzy:

  1. X_X
    Umarłem.
    Czy tylko ja uważam, że to jednak jest 9 latka i to dodatkowo niezrównoważona psychicznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam czternaście lat i jak patrzę na to, jak to dziewczę pisze... Doprawdy, trudno uwierzyć, że osoba w moim wieku może mieć tak ubogi zasób słownictwa, tak niewielką wiedzę na temat ortografii czy interpunkcji skoro praktycznie od pierwszej klasy podstawówki się tego uczy... To przeraża. Rozumiem, że czternastolatkowie idealnie nie piszą, no ale proszę... moja wiara w ludzkość została zachwiana.
      Teraz do autorki:
      Kochana, musisz jeszcze wiele poćwiczyć.Naprawdę wiele. W chwili obecnej żadne, szanujące się( te nie szanujące zresztą też) wydawnictwo tego nie wyda. Jeżeli chcesz wydać kiedyś książkę to zepnij poślady, przyłóż się, ćwicz i słuchaj rad innych. I poczytaj jakąś dobrą książkę, a najlepiej kilkadziesiąt dobrych książek. To wzbogaci słownictwo i wiele nauczy.

      Usuń
    2. Lisku... Ja słucham wszystkich i jakbyś zauważyła wyciągam douże wnioski. Ale kiedy widzi się tyle negatywnych komciów, to wtedy widać że coś jest nie tak... One biorą się z zazdrości, jak to już wcześniej mówiłam. No nic,, idę pisać nowy

      Usuń
    3. Te komentarze negatywne w takiej ilości świadczą o tym ,że coś z tym blogiem jest nie tak. Nie bądź taka zadufana w sobie i przyjmij do wiadomości, że to nie jest książka na miarę Nobla.

      Usuń
  2. Nie tylko ty! :) Ja pisałam o siedmiolatku w poprzednich postach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ''powiedzcie mi kto z was potraktował by mnie poważnie gdybym powiedziała, zę mam lat 14?''
    *że *potraktowałby
    Podejrzewam, że 90% w tyłku by miała wiek - może dlatego, że masakrycznie wielka liczba osób, która pisze na blogach opowiadania, nie zdradza wieku i jest po prostu osobą. Tylko. Poważne traktowanie to zależy, śmiem twierdzić, od sposobu pisania, odzywania się do innych. I tak - ja wiem - smuteczek, krew, łzy, kiedy ktoś powie, że z opkiem coś jest BARDZO nie tak, też mnie to spotkało, aż cytując 'nic nie robi takiego szamba z mózgu jak postaci w twoim opku', nawet jakiś miły anonim mi wypisał co źle, ALE NIE, LAGUSIA JEST PERFEKT, NO I CO CI CHODZI? Anonimku, jeśli mnie słyszysz - wybacz. Bo jak z perspektywy patrzę na swe opka... Jakim cudem ludziom nie wypłynęły oczy?

    Hej, dajcie mi wszscy wreszcie żyć
    Szacunek do czytelnika - bardzo dobrze widać to w analizach - czytasz, czytasz - głupie i beznadziejne, ale potem trafiasz na autorkę, która przyjmuje do wiadomości - well, to było słabe, macie rację, widzę teraz co poprawić, to myślisz - no hej, ma swoje dobre strony, jeszcze się wyrobi, każdy zaczynał *zamiata pierwszego blogaska pod dywan i i udaje, że nikt nie widział*. A jeśli się ciska, wyzywa - ałtoreczka, przekonana o własnej perfekcji.

    piszecie, ze to prowokaja,
    *prowokacja
    Główna piękna bohaterka, wszechmogąca, tró loff, ta zUa i głupia... Wykręcone w kosmos imiona - no tak, to może naprowadzać na taki trop. Plus komentarze typu 'nie jestem Szekspirem, ale niewiele mi brakuje'. To nie budzi sympatii.

    okażcie mi choć jeden błąd zamaist się wymądrzać!
    *zamiast

    No czekam
    Proszę bardzo. Mogę wymienić jeszcze resztę. Na przykład to, że liczebniki w tekście piszemy słownie, jak zasady zapisu dialogów - no i wszystko to może załatwić beta - kręcą się po blogsferze, poprawiają za darmo. Nawet koleżanka może wyłapać literówki, w sumie nawet Word może je wyłapać.

    Dobra, sam pomysł po szlifach w stylu, fabule i bohaterach byłby całkiem dobry. Nie genialny, ale spoko, w sam raz na darmowy e-book czy numer gazetki szkolnej, tylko uznaj fakt - do pisarskiego ideału ci daleko, mi daleko i w sumie stanowczej większości daleko do ideału. Jeśli potrzebujesz dogłębnej analizy tekstu - istnieją analizatornie, istnieją ocenialnie - i tak ktoś z dobrym sercem, przysiądzie, przeczyta, ogarnie błędy i niuanse.
    A ja jednak mimo wszystko życzę powodzenia, żaden majster z nieba nie spadł, da się poprawić. No i mogło być gorzej - póki u ciebie w opku nie ma lewitującej wody i perfumowania się detergentem (bez komentarza dla mych błędów językowych, była również bliższa cisza i obrazy, które wyciągały ręce, no bywa) jest jakaś szansa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nieśmieszny żart. Przecież to jest czysta, żywa grafomania.

      Usuń
    2. Troche bardzi nieudany.

      Usuń
    3. Że grafomania - ja to wiem. W sumie z prowokacjami spotykam się dosyć często - na ogół nie wyglądają AŻ tak. No i w końcu ktoś musi nakręcać sprężynkę, nie? ;)

      Usuń
    4. Troll, tak wiem. Moja powieść to jedna wielka prowokacja... Lagusia, dziękuję za wyczerpujący komć, jedna rada przyda mi się ''Na przykład to, że liczebniki w tekście piszemy słownie''... Dziękuję, że choć ty mnie rozumiesz C:

      Usuń
  4. Jeśli nie wyjdzie Ci z wydawnictwami, proponuję wydrukować i spiąć spinaczem. Możesz sprzedawać je za jakąś symboliczną cenę, np. na konwentach fantastyki czy mangi/anime. Myślę, że te środowiska to pokochają! Sama kupiłabym taki druk! Pomyśl o tym! I od razu z tą okładką!!! Tylko mogłabyś jeszcze jakieś błyski tam dodać. Byłoby bardziej onieśmielająco!!!! Kocham blogaska i działaj dalej!!! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, warto mieć jakieś koło ratunkowe <3333333, dziękuję kofffffam :*****

      Usuń
    2. *wychyla się zza rogu* To była ironia..

      Usuń
    3. Ale bym się śmiała XD

      Usuń
  5. Hey! Ja mam 13 XD więc no. Btw. nie przejmuj się, piszesz świetnie, a co do hejtów to wiedz, że to oznacza jedynie, że twój blog jest na serio popularny, fajny i warty obserwacji, a ich to boli :c Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tyle samo i stwierdzam - blog do dupy.

      Usuń