omggggg

Archiwum bloga

środa, 23 września 2015

Rozdział 3 - Powrót ojca.

Hejjjj kochani! Jeszcze nie dostałam odzewu z wydawnictw ale już niedługo na pewo odpiszą, dużo ludzi przecież chciałoby wydać książkę. Po wyświetleniach widzę, że jest nas coraz więcej, a do krytyki już przywykłam bo wiem że jeśli komuś coś wychodzi to inni starają się to zniszczyć. Dopóki nie dostane odzewu będę pisac rozdziały a rozdział dedykuje mojej najlepszej BFF Kasi i jeszcze raz mojej idolce że daje mi siłe aby przeciwstawoać, się tej fali heitów przeciwko mnie! A i do rozdziału będę dożucała muzyczkę. Dziś coś troszeczkę z pogranicza rocku. Coś się stało, ale macie piosenkę wyżej!

Ps: Wiem, że rozdział nie jest długi, ale napewno przesycony wystarczającą ilością akcji. Za chwilę opublikujęnastępny!


-Tato, tatusiu!-szepczę kiedy to mój głos odbija się od głuchych sal w tym pomieszczeniu.
-Córeczko!-Krzyczy i wtula się we mnie.
 Nie mogę uwierzyć mój tato żyjęjednak jak to możliwe?!
-Jak to możliwe?!
-Moja śmierć była upozorowana, a Lu czyli Merow mi w tym pomógł.
-Ale byłam na pogrzebie!
-To była kukieła! Zwykła kukiełka!
Przez chwilę patrzę się w pustą przestrzeń zlepia się w jedną logiczną całość. Śmierć taty, zablokowanie mocy,  żółty jeleń, wygrana balu, inny wymiar, ślub, przepowiednia.
 -To ja jestem tą dziewczyną z legendy?
 -Tak, i to ty musisz nas obronić!
 -Postaram się, ale co mam takiego zrobić-pytam.
 -Musisz wrócić do swojego wymiaru, odnaleść zakopaną dzwonnicę i zniszczyć kamień wszelkiego zła , z którego już za miesiąc ucieknie największe zło. Ten kamień jest znany w waszym świecie jako puszka pandory!
 -Zrobię to. Kurwa mać, zrobię!
 I chwilę później niewiadomo jak znów powróciłam do mojego świata. Jednak było inaczej, czułam moc, a obok miałam dwie osoby do pomocy. Bawełnę, znaną jako Benia i Lu czyli Merrowa.
-To co tera-pytam się ich
-Czas wyruszyć na poszukiwania.
 -A od czego zaczniemy-znów pytam?
 -Do kościoła!

















Kiedy już dostanę odpowiedz od wydawnictwa będę musiałą opracować książkę. Myślałąm o czymś takim (wiem, że najpiękniejsze nie jest, ale mniej więcej tak właśnie będzie wyglądać. Podoba się wam kochani?

Do heiterów, ja jestem zbyt silna i nie obchodzi mnie wasze zdanie

A tak właśnie wyobrażam sobie Marry


Kocham ;******






50 komentarzy:

  1. Świetne! Już nie mogę doczekać się twojej książki! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też twierdze ze to jest niesamowite. Heiterzy niech sie wypchają, a TY pisz dalej !?! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Awa *.* gennnnnnnialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow to jest naprawdę genialne a Merry tak samo sobie wyobrażałem! + Absolutnie świetna okładka!!!! Musisz walczyć bo ludzie zawsze będe przeciwko tb ! ;D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły troll :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jesteś troll pieprzony heiterze@!!!!!

      Usuń
    2. I ten moment kiedy dowiadujesz się jednak, że to nie jest troll, tylko prawda. Można tu paść ze śmiechu i ta okładka... oby tak dalej moja droga!

      Usuń
    3. Podpisuję się pod tym! :) To jest aż śmieszne w swojej tragiczności :D

      Usuń
    4. NIE PISZE SIĘ HEITERZE!!! "Hater" z angielskiego
      Też się podpisuję. Jestem tylko rok starsza, od pięciu lat mieszkam za granicą, a na serio piszę lepiej... I o ile się nie mylę zachowuję się lepiej
      Nigdy bym nie przeklnęła do osoby czytającej moj tekst.

      Usuń
  6. Nie podpuszczajcie jej już więcej bo popadnie w niezasłużony samozachwyt. A jak chce ktoś jej pomóc to niech wesprze kupnem słownika ortograficznego. :)
    OdnaleŚć? Serio? Nie podkreśliła Ci tego autokorekta?
    I nie przeklinaj tyle dziewczynko, bo to niekulturalne :) I nie urośniesz więcej :) I wydajesz się Ty (i Twoja bohaterka) żenująco dziecinna.
    I nie chcę burzyć Twojego świata, ale nie liczyłabym na jakąkolwiek, a co dopiero pozytywną odpowiedź od wydawcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny Heiter! Kurczę wy to się chyba nigdy o de mnie nie odczepicie, ale powiem wam tyle że wydam tę powieść specjalnie dla was! Żaby wam pokazac że potrafię!!! I to wy jesteście żałośni Hihihi!!!

      Usuń
    2. Ty to nazywasz powieścią? O.O Czy ty jesteś ślepa? Rozdział z 25 linijkami to element POWIEŚCI ? O.o Na głowę upadłaś? Nie dostałaś jeszcze żadnej odpowiedzi, no i nie dostaniesz, bo to śmiech na sali. Widac, że nigdy nie czytałaś żadnej normalnej książki. Poczytaj sobie Stephena Kinga, Stephenie Meyer, Anne Rice i innych, to wtedy zobaczysz co to są książki, czy POWIEŚCI... Nikt ci tego nie wyda, przynajmniej nie za ich pieniądze ;/
      Te przekleństwa w każdym (prawie) rozdziale są, aż niesmaczne ...

      Usuń
    3. Stephenie Meyer? Żartujesz? Przecież ta kobieta nie umie pisać.

      Usuń
  7. Żaby?
    A robią kum kum? :)
    A tak w ogóle gdzie tu widzisz hejt? W zwróceniu uwagi na błędy ortograficzne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój stary to jeden wielki Heit! Ha hi HA!!!!!!!

      Usuń
    2. Ale to jest dojrzałe :D

      Usuń
    3. Miło :) I poważnie zwracaj uwagę na błędy ortograficzne.

      Usuń
    4. Jeśli o to chodzi TO BARDZO NA NIE ZWRACAM UWAGĘ, ale mam dysleksję wrodzoną :c... Czy coś takiego ;*** :D ;3 <3333333

      Usuń
    5. Co nie zmienia faktu, że wartoby dbać o to co się pisze. Korzystaj przynajmniej z autokorekty albo niech ktoś to poprawia, bo te błędy utrudniają czytanie :)

      Usuń
    6. Też cię kocham, skarbię. ^/^

      Usuń
    7. SZCZERZE TO JUŻ MNIE POŻĄDNIE WKURZASZ.

      Usuń
  8. Jestem po prostu uprzejma, ale Cię wcale nie kocham, co nie zmienia faktu, że musisz ciężko popracować. Dyslektycy powinni ćwiczyć żeby robić jak najmniej błędów. Też jestem dyslektykiem,ale nie widać tego, bo sporo ćwiczę, a jak mam wątpliwości to sprawdzam, a pisząc tutaj podkreśla mi błędy i je poprawiam. Jak swoich nie wyeliminujesz to żaden wydawca nawet na to nie spojrzy, bo wygląda niepoważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak pisać sobie samej komentarze... Ah, te dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ryja chcesz? Kurwa jebana macioro!?!

      Usuń
    2. Na to, że ona sama sobie to pisze nie wpadłam. Obstawiałam jakieś koleżanki albo inne 14stki jej pokroju. Ale to jest chyba bardziej prawdopodobne :)

      Usuń
    3. Ja sama sobie tego nie pisałam !!!!

      Usuń
    4. Wszystkie pochwalne komentarze pod postem są pisane w podobnym stylu, więc wskazuje to na jedną osobę. A ze opowiadanie jest kiepskie to nasuwa się wniosek, że sama sobie to napisałaś.

      Usuń
    5. Nie mogłabym! To jest nie moralne! Jak możesz mi takie coś zarzucać?!?

      Usuń
    6. Niemoralne jak już. Pisze się łącznie...
      Normalnie. Już i tak skłamałaś o wieku, a więc prawdopodobne jest komentowanie swoich postów pochwalnie, kiedy inni ludzie pokazują Ci błędy :)

      Usuń
    7. Mówiąc inni ludzie masz na myśli tych Heiterów, ktorzy nie znają się na pisaniu i potrafią tylko nienawidzić?

      Usuń
    8. Mam na myśli ludzi nie toczących piany (tak jak ty), a zwracających uwagę na żenująco niski poziom bloga.

      Usuń
    9. Weź idz zobaczy czy cię nie ma gdzie indziej...

      Usuń
    10. Jakie to dorosłe. A jaki solidny kontrargument. Skoro uważasz, że twój blogasek jest taki och i ach, to napisz dlaczego. I użyj merytorycznych argumentów, a nie dziecinnych odzywek jak ta wyżej.

      Usuń
    11. Wylogowalam się i piszę z fona ale wiedz iż głównym argumentów jest to.że po prostu jest tak ciekawy ma oryginalną i ponadczasowa fabułę i dodatkowo jest pisany przez tak młoda osobę

      Usuń
    12. Zgadzam się z tym anonimkiem

      Usuń
    13. Ciekawa i oryginalna, a jednocześnie ponadczasowa fabuła? No chyba nie. Świetna, piękna dziewczyna, która nie jest lubiana i popularna, ma super moce i tylko ona uratuje świat przed złem. I przy okazji poznaje wielką miłość - niebezpiecznego i przystojnego bad boya. A teraz przeczytaj opis pierwszej lepszej książki z gatunku paranormal romance. I nie brzmi już tak oryginalnie, prawda? A skoro nie oryginalne to ciekawe przynajmniej? No też nie, ponieważ jest tu mało wątków, które są przewidywalne do szpiku kości i czytelnik si nudzi. Jedynym plusem jest śmieszność, ale niestety niezamierzona przez autorkę, bo wynika z płytkości bohaterki i groteskowo wypaczonego świata. I mnóstwa błędów: ortograficznych, stylistycznych i interpunkcyjnych.

      Usuń
    14. eCH. Życie życie jest nowelą... Nudy, koeiny heiter się powtarza... To już zaczyna się robić śmieszno-żałosne, wiesz?

      Usuń
    15. Chyba to czymś świadczy, że kolejna osoba (nie tylko ja we wcześniejszym komentarzu) powtarza Ci, że coś jest źle. A ty nazywasz mnie hejterem, bo wyjaśniłam w czym leży pies pogrzebany. A to, że wyzywasz wszystkich i masz się za pępek świata nie świadczy za dobrze o Tobie. Zamiast wziąć sobie do serca, że coś nie gra to niepotrzebnie się bulwersujesz. Podałam Ci argumenty co jest nie tak, a Ty mnie zbywasz nazwaniem hejterem.

      Usuń
  10. O boże. Błagam. Proszę. Prowokacja, tak? Tak?! To musi być prowokacja... Nie zabijaj mojej wiary w ludzkość. Prowokacja...prowokacja...prowokacja... oh maturo z polskiego, ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do matury jeszcze ma daleko. Ma 14 lat i myślała, że jak skłamie to ktoś ją weźmie poważniej. Ale to i tak za cztery lata do matury, a takich błędów nie robi nawet dziecko z podstawówki

      Usuń